Tulipahan nostettua se maasta tänään. Nyt voi keskittyä joulun odotukseen.Tänä vuonna jos ei tule edes sitä 200, niin saattaa sekin jäädä tulematta iäksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipahan nostettua se maasta tänään. Nyt voi keskittyä joulun odotukseen.Tänä vuonna jos ei tule edes sitä 200, niin saattaa sekin jäädä tulematta iäksi.
Mää nostin sen kans kerran, nyt en viitti edes vilkasta semmosta painoa.Vittu.. mä en nosta kahtasataa ees automaatilta.
Joo, onneksi en ostanut Raskasta Joulua -lippua ennakkoon.mihinkähän sitä sitten itse keskittyisi, tilanne on nyt sylvi tääläkin, se, että loppuvuonna ej tapahtu yhtikäs mitään, kaikki on kielletty
ehkä se on sitten yksin kotona möllöttämistä, onely
Jaa, olikin kesältä tällainen kun satuin olemaan pöydän ääressä.
Ei meillä aina konsertoida mutta joskus.
Oli kevyen näköinen nosto, enemmänkin olis tullut!Tulipahan nostettua se maasta tänään. Nyt voi keskittyä joulun odotukseen.
Ens vuonna sitten (ehkä).Oli kevyen näköinen nosto, enemmänkin olis tullut!
No nyt taas tää yksi juttu sotkee mutta eikö näihin kuvausjuttuihin ole aika paljon kurssejakin?Minä jo ostin itselleni joululahjan: Canon EOS M50. Kuulemma ihan ok ensimmänen kamera, eli siis lähinnä suositusten perusteella valikoitui tuo.
Seuraavaksi opettelen Youtube-videoiden avulla käyttämään sitä.
On tietysti, ja vaikka millä kielellä ja fokuksella. Mutta investoin aikaa ja rahaa sellaiseen vasta sitten, kun/jos tuntuu, että haluan enemmän step-by-step-polkua. Tässä vaiheessa haluan vain testailla ja leikkiä, eikä ole aikaakaan moisiin.eikö näihin kuvausjuttuihin ole aika paljon kurssejakin?