Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mihinkähän sitä sitten itse keskittyisi, tilanne on nyt sylvi tääläkin, se, että loppuvuonna ej tapahtu yhtikäs mitään, kaikki on kielletty

ehkä se on sitten yksin kotona möllöttämistä, onely

mihinkähän sitä sitten itse keskittyisi, tilanne on nyt sylvi tääläkin, se, että loppuvuonna ej tapahtu yhtikäs mitään, kaikki on kielletty

ehkä se on sitten yksin kotona möllöttämistä, onely
Joo, onneksi en ostanut Raskasta Joulua -lippua ennakkoon.

Ei kai tässä muuta kuin mirrin rapsutusta ja Piporadiota loppuvuosi.

Mä en varmaan osta kuin junnulle jos muistan ja johan sekin vasta sai joulukalenterin, ehkä jos nainen on vielä menossa mukana niin sille.

Mää en edes tiedä mitä haluaisin lahjaksi itselleni ostaa.

btw: onx kukaan nähny mun työmotivaatiota?

Minä jo ostin itselleni joululahjan: Canon EOS M50. Kuulemma ihan ok ensimmänen kamera, eli siis lähinnä suositusten perusteella valikoitui tuo.
Seuraavaksi opettelen Youtube-videoiden avulla käyttämään sitä.

Minä jo ostin itselleni joululahjan: Canon EOS M50. Kuulemma ihan ok ensimmänen kamera, eli siis lähinnä suositusten perusteella valikoitui tuo.
Seuraavaksi opettelen Youtube-videoiden avulla käyttämään sitä.
No nyt taas tää yksi juttu sotkee mutta eikö näihin kuvausjuttuihin ole aika paljon kurssejakin?

eikö näihin kuvausjuttuihin ole aika paljon kurssejakin?
On tietysti, ja vaikka millä kielellä ja fokuksella. Mutta investoin aikaa ja rahaa sellaiseen vasta sitten, kun/jos tuntuu, että haluan enemmän step-by-step-polkua. Tässä vaiheessa haluan vain testailla ja leikkiä, eikä ole aikaakaan moisiin. :)

Back
Ylös Bottom