Näistä muisteluista (ja siidereistä) tulee kyllä vähän semmosia brokeback mountain viboja.Viimeksi tehnyt lättyjä maastoajoneuvon lavalla heeseeken kera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näistä muisteluista (ja siidereistä) tulee kyllä vähän semmosia brokeback mountain viboja.Viimeksi tehnyt lättyjä maastoajoneuvon lavalla heeseeken kera.
En muuten ikinä ole tuotakaan nähnyt.brokeback mountain
En minäkään, muuten.En muuten ikinä ole tuotakaan nähnyt.
Sivistyksessä aukko. Ehkä hyvä näin kuitenkin..
Jokerinäyttelijä H L homolänkkärinä.Ej sano mitään moinen.
Viimeksi tehnyt lättyjä maastoajoneuvon lavalla heeseeken kera.
Sanosin että koska on syys, jotain vähän tuhdimpaa. Ardbeg on varma valinta. Vaikka Corry tai perus 10. Mutta itse otin tuossa siivun Lapparin QC:a. Tykkään siitäkin kovin.Taas tilanteessa, ettei osaa päättää minka viskipullon avaisi.
Ja katsonnassa venäläinen sota/scifileffa. Muuten on, mutta englanniksi dubattu.
Riippuen vähän setupista, tuossa voi kyllä olla ns. jännä aromi.Minä olen luotettavasta ensi käden lähteestä kuullut tarinan, jossa savustettiin kalaa vanhan dieselkäyttöisen kalastusaluksen savupiipussa. Menetelmää voisi varmaan soveltaa ruoanlaittoon hiittiksen ajokissakin.
Ei varmaan tarvitse mainita erikseen maata, josta idea on peräisin.
Mä olen niin kade sulle noista sikareista, itselle olen luvannut että kun jään eläkkelle niin voin polttaa ainakin niitä. Ainoa vaan että sinne on vielä pari vuosikymmentä mutta onpahan mitä odottaaSanosin että koska on syys, jotain vähän tuhdimpaa. Ardbeg on varma valinta. Vaikka Corry tai perus 10. Mutta itse otin tuossa siivun Lapparin QC:a. Tykkään siitäkin kovin.
Sikarina paloi PDR:n Abe Flores 1975 Corojo. Kaikkien harmiksi kuvat jäi nyt ottamatta.
E. Vielä sen verran, että oli ensikosketus ko. pötkylään. Vahva suositus!

Just viime viikolla vaihdoin vastukset ja kivet. Ristus tosiaan mikä homma, lähinnä vanhojen kivien poisto.Kiukaasta palo vastus.
Voi iesus mikä homma. Harvia kivi jos joku kysyy.
Ostin 120 kiloa.Meinasin ostaa eilen uudet kivekset mutta ostoskori ei ois kestänyt.
Just viime viikolla vaihdoin vastukset ja kivet. Ristus tosiaan mikä homma, lähinnä vanhojen kivien poisto.
Kivekset on samat etelleen.
Kannattaa alottaa jo ennen eläkettä. Erinomaista stressinpurkua ja yksin naatiskelua! En siis yllytä, ihan vaan omia kokemuksia jaanMä olen niin kade sulle noista sikareista, itselle olen luvannut että kun jään eläkkelle niin voin polttaa ainakin niitä. Ainoa vaan että sinne on vielä pari vuosikymmentä mutta onpahan mitä odottaa![]()
Se on kyllä sellainen jännä. Raaka ja tavallaan kuitenkin pehmeä. Sellainen mukavan puinen, hyvällä tapaa.Lapparin Quarter Caskia pitäs hommata kaappiin, kun mainittiin.
Muuten kyllä mutta kun vedin 20 vuotta norttia ja 6 vuotta sitten tiistaina pääsin eroon siitä, tiijän että lähtee mopo käsistä kun ekat savut imasee.Kannattaa alottaa jo ennen eläkettä. Erinomaista stressinpurkua ja yksin naatiskelua! En siis yllytä, ihan vaan omia kokemuksia jaan![]()
Höpsis, taisin joskus ennenkin mainita, mutta kun noita pössytellään poskareina ja vain harvakseltaan, ei synny sellaista tapariippuvuutta.Muuten kyllä mutta kun vedin 20 vuotta norttia ja 6 vuotta sitten tiistaina pääsin eroon siitä, tiijän että lähtee mopo käsistä kun ekat savut imasee.