Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäsköhän käydä huomenna ostamassa pallogrilli, ihan vaan siksi että mulle tuli hinku tehdä itse hampurilaisia ja mikäs ois parempaa kun hiiligrillissä pihvit itse tehtynä.
Uhosin silloin että ostan rivarin että pääsen grillaa niin kertaakaan en ole rillannut kun ei ole moista kapistusta.
Pihakin pitäisi lankuttaa mutta meinaa iskeä vähän nuukuus kun saakelin komposiitti niin arvokasta.
E: Ja kohta länpee.

Unohtuikin eilen pistää kuvaa putelista, kun lidlissä oli joku ranskalainen 0,75 l siideri alle 5 e.

Oli hinta/laatu erinomainen. Piti hakea niitä muutama jemmaan, mutta meinasi jo unohtua. Liekö ollut jotkut Ranska-viikot missä ollut myynnissä.

Onkos tää tuttu?

F8869E5D-313F-45E7-B2B7-397B8D27A121.webp

Tässä on kyllä sellaista mädän omenan makua, mutta toisaalta hiukan pistävä ja kulmikas

Nonni. Kuten ylempänä mainittu.

Irmalle kortti.

Sen jälkeen irman vaan pitää olla pari tuoppia viisaampi jolloin korttia uskaltaa kysellä. Sitäpaitsi, useamman kortin jo saanut, niin kohtahan he jo tietävät ihan ilmoittaa, että teille on saapunut taas kortti.

Onkos tää tuttu?

katso liitettä 224925
Tässä on kyllä sellaista mädän omenan makua, mutta toisaalta hiukan pistävä ja kulmikas
On tullut maistettua, pullo ainakin tutun näköinen. Pitäisi joskus ottaa useampi eri tuote ja nauttia rinnan. Yleensä otan yhden-kaksi, joten ei niitä osaa pistää järjestykseen. Muistaakseni oli ihan ok nestettä tuo. Ainut lähiaikoina nautittu kehnompi oli joku toffeeomppu. Se oli liian toffeinen.

Ei ole edes totta, suurin osa miehistä nauttii enemmän siitä kun nainen nauttii.
On varmasti jotain röhöröhösikoja joille on vaan oma etu tavoite mutta voisin väittää niiden olevan vähemmistöä.
E: Ja se virheellinen käsitys voi olla siksikin jos ei sano mitään, mies voi luulla olevansa parempikin rakastaja vaikka ihan väärillä poluilla kun nainen ei neuvo.
Nuorena se oli sitä mies ja muna nauttii touhua. Ite halus vaan päästä puhaltaan monesti. Neljänkympin lähestyessä vasta löysi sen nauttimisen sitäkautta että nainen nauttii.
Toki vaatimus siihen että välittää siitä naisesta.

Poikasena kuuntelin patujen juttuja tästä aiheesta ja sanoin itelleni että vittu mitä paskanpuhujia. Joitaki juttuja ei vaan tajua ennenkuin on itse löytänyt sen.

Kokeilin siirtää katselupaikkaa pari metriä lähemmäksi kangasta kun olen vanha ja raihnainen. Ei riitä FullHD miellyttävään katselukokemukseen noin läheltä.

Back
Ylös Bottom