Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas tilanteessa, ettei osaa päättää minka viskipullon avaisi.

Ja katsonnassa venäläinen sota/scifileffa. Muuten on, mutta englanniksi dubattu.

Viimeksi tehnyt lättyjä maastoajoneuvon lavalla heeseeken kera.

Minä olen luotettavasta ensi käden lähteestä kuullut tarinan, jossa savustettiin kalaa vanhan dieselkäyttöisen kalastusaluksen savupiipussa. Menetelmää voisi varmaan soveltaa ruoanlaittoon hiittiksen ajokissakin.

Ei varmaan tarvitse mainita erikseen maata, josta idea on peräisin.

Taas tilanteessa, ettei osaa päättää minka viskipullon avaisi.

Ja katsonnassa venäläinen sota/scifileffa. Muuten on, mutta englanniksi dubattu.
Sanosin että koska on syys, jotain vähän tuhdimpaa. Ardbeg on varma valinta. Vaikka Corry tai perus 10. Mutta itse otin tuossa siivun Lapparin QC:a. Tykkään siitäkin kovin.

Sikarina paloi PDR:n Abe Flores 1975 Corojo. Kaikkien harmiksi kuvat jäi nyt ottamatta.

E. Vielä sen verran, että oli ensikosketus ko. pötkylään. Vahva suositus!

Minä olen luotettavasta ensi käden lähteestä kuullut tarinan, jossa savustettiin kalaa vanhan dieselkäyttöisen kalastusaluksen savupiipussa. Menetelmää voisi varmaan soveltaa ruoanlaittoon hiittiksen ajokissakin.

Ei varmaan tarvitse mainita erikseen maata, josta idea on peräisin.
Riippuen vähän setupista, tuossa voi kyllä olla ns. jännä aromi.

Sanosin että koska on syys, jotain vähän tuhdimpaa. Ardbeg on varma valinta. Vaikka Corry tai perus 10. Mutta itse otin tuossa siivun Lapparin QC:a. Tykkään siitäkin kovin.

Sikarina paloi PDR:n Abe Flores 1975 Corojo. Kaikkien harmiksi kuvat jäi nyt ottamatta.

E. Vielä sen verran, että oli ensikosketus ko. pötkylään. Vahva suositus!
Mä olen niin kade sulle noista sikareista, itselle olen luvannut että kun jään eläkkelle niin voin polttaa ainakin niitä. Ainoa vaan että sinne on vielä pari vuosikymmentä mutta onpahan mitä odottaa :)

Just viime viikolla vaihdoin vastukset ja kivet. Ristus tosiaan mikä homma, lähinnä vanhojen kivien poisto.

Kivekset on samat etelleen.

Joo. Kivi kerrallaan veks ja niitä vitusti.
Kävi vielä silleen, että ylimmän kehikon nurkan puoleinen ristikanta jumissa ja meisselillä pyöräytin kannan pyöreeks. . Jonkun aikaa ähistelin ja keräsin vitutusta niin painoin milwaukeella läpi.

edit. Kivekset tuntui ihan hyviltä. Viittiiköhän noita vaihtaa. Mahdollisuus olis.

Mä olen niin kade sulle noista sikareista, itselle olen luvannut että kun jään eläkkelle niin voin polttaa ainakin niitä. Ainoa vaan että sinne on vielä pari vuosikymmentä mutta onpahan mitä odottaa :)
Kannattaa alottaa jo ennen eläkettä. Erinomaista stressinpurkua ja yksin naatiskelua! En siis yllytä, ihan vaan omia kokemuksia jaan 😊

Kannattaa alottaa jo ennen eläkettä. Erinomaista stressinpurkua ja yksin naatiskelua! En siis yllytä, ihan vaan omia kokemuksia jaan 😊
Muuten kyllä mutta kun vedin 20 vuotta norttia ja 6 vuotta sitten tiistaina pääsin eroon siitä, tiijän että lähtee mopo käsistä kun ekat savut imasee.

Muuten kyllä mutta kun vedin 20 vuotta norttia ja 6 vuotta sitten tiistaina pääsin eroon siitä, tiijän että lähtee mopo käsistä kun ekat savut imasee.
Höpsis, taisin joskus ennenkin mainita, mutta kun noita pössytellään poskareina ja vain harvakseltaan, ei synny sellaista tapariippuvuutta.

Itellä myös reilu 15v sätkiä, nuuskaa, röökiä ja ties mitä takana. Jossain vaiheessa lopettamisen jälkeen sitten innostuin sikareista. En siis yllytä edelleenkään 😊, mutta kovin eri juttu. Ite oon esim. talvella viikkojakin ilman, kun ei jaksa palella ja viikolla ei joka päivä jaksa muutenkaan istuskella.

E. Tarkennuksena: Ite siis ilman röökiä, nuuskaa ja nikotiiniriippuvuutta vajaa 10v. Mutta tosiaan yksilöitä ollaan ja toki minä olen vain minä. 😊

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom