Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

(y)
Katsoin ensin että tuosta ei ota hullukaan selvää mutta onkin aika yksinkertainen.
Tosin on jostain syystä sellainen että heti oli mielipide itsellä että eihän tässä ole mitään järkeä mutta oikeasti pitäisi joskus koittaa just sellaisia.
Ihan en vissiin vielä tajunnut mistä kyse ja pitäisi itse kirjoittaa paperille niin aukeis paremmin.

Katsoin ensin että tuosta ei ota hullukaan selvää mutta onkin aika yksinkertainen.
Tosin on jostain syystä sellainen että heti oli mielipide itsellä että eihän tässä ole mitään järkeä mutta oikeasti pitäisi joskus koittaa just sellaisia.
Ihan en vissiin vielä tajunnut mistä kyse ja pitäisi itse kirjoittaa paperille niin aukeis paremmin.
Jos haluat tuota vielä yksinkertaistaa, voi aivan hyvin tehdä vain 2x5 joka kerta, eikä nyt niin tarkkaa tekeekö juuri 5 kertaa viikossa ja minä päivinä. Ohjelmasta on muutamia eri versioita netissä.
Mutta pääpiirteittäin 2x5 4-6 kertaa viikossa. "a press, a pull, a hinge movement, a squat, and a loaded carry." Valitsee vain mieleisensä liikkeet joka kategoriasta.

Mä nyt odotan sitä miälenhäriöö että saan taas raahattua itteni rautakappeliin, nyt vaan pohtinut millä taas aloittaisi?
1 jakoinen houkuttaisi kun saisi nopeammin totutettua mutta sitten tulee taukopäiviä mutta oisko joku 4-jakoinen kova juttu?
Ceeäffää ei nyt kyllä jaksa ja kuolisin varmaan kirjaimellisesti ennenkuin saanut taas vauhdin päälle.
Odotan itse myös kyseistä mielenhäiriötä se saisi myös kestää pitkään eikä alkuhuuman jälkeen laantua.

Odotan itse myös kyseistä mielenhäiriötä se saisi myös kestää pitkään eikä alkuhuuman jälkeen laantua.
Siinä vaiheessa kun saa ittesä sinne taas raahattua niin se on menoa, ellei joku hulluus tule katkaisemaan väkisin.

Mä nyt odotan sitä miälenhäriöö että saan taas raahattua itteni rautakappeliin, nyt vaan pohtinut millä taas aloittaisi?
1 jakoinen houkuttaisi kun saisi nopeammin totutettua mutta sitten tulee taukopäiviä mutta oisko joku 4-jakoinen kova juttu?
Ceeäffää ei nyt kyllä jaksa ja kuolisin varmaan kirjaimellisesti ennenkuin saanut taas vauhdin päälle.
Mulla oli vähän sama juttu tuossa jokin aika sitten että pitkän tekemättömyyden jälkeen päätin taas aloitella.
Suosittelen vahvasti samaa jonka itse tein, yhteys jäsen JTO:hon. Kerrot tavoitteet ja teet vaan sen mitä käsketään, erittäin simppeliä ja tehokasta.
Oma projekti on nyt yli nelikymppisenä rikkoa kolmikymppisenä tehdyt enkat voimanostossa, katotaan hajooko mies vai enkat ensin.

Itsehän olen silloin fittiaikoina treenannut myös näin;
Toimi erityisen hyvin ylläpitävänä treeninä ainakin itselle.

Kunhan nyt pääsen suunnitteluasteelta toteutusvaiheeseen, menen tällä layoutilla (two main workouts a week), + päälle ulkoilut, hyötyliikunnat ja pään tyhjentävät aerobiset jos on virtaa.
Eilen sentään jaksoin sykettä nostaa, painohommat vielä.. .. not there yet.
Lähinnä tavoitteena pysyä aktiivisena, kun alkaa taas olla kroppa hieman paremmassa kunnossa kuin loppukesästä.

Viimeksi muokattu:
Mulla oli vähän sama juttu tuossa jokin aika sitten että pitkän tekemättömyyden jälkeen päätin taas aloitella.
Suosittelen vahvasti samaa jonka itse tein, yhteys jäsen JTO:hon. Kerrot tavoitteet ja teet vaan sen mitä käsketään, erittäin simppeliä ja tehokasta.
Oma projekti on nyt yli nelikymppisenä rikkoa kolmikymppisenä tehdyt enkat voimanostossa, katotaan hajooko mies vai enkat ensin.
Lähinnä nyt vain arpomista että millä alkaa jos nyt ylipäätään alkaa.
Kyllähän nuo ammattilaiset tietää aika hyvin mitä kannattaa tehdä mutta nyt kun on taas sekin että mitä haluaa tehdä että pysyy motivaatio.
Ennenkin aina tehnyt viisaampien ohjeiden mukaan, itse periaatteessa kyllä osaa laatia itselle sopivan ohjelman mutta siitä puuttuu joku säntillisyys mikä tulee mukana kun toinen sen tekee.

Biitsillä tänään.

Liitteet

• 20201104_160519.webp
    20201104_160519.webp
    62 KB · Katsottu: 95
Back
Ylös Bottom