Aiheesta?Olisi ihan väikkäriaineistoa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aiheesta?Olisi ihan väikkäriaineistoa!
Ihmisen pohjaton viisaus.Aiheesta?
Voisko joku sit kertoa miten vaaleissa on käynyt kun tulos on selvillä? En itse jaksa millään seurata.
Minulle on loppuviimein ihan yks hailee kuka voitaa jotku vaalit, oli se suomessa tai jenkeissä, ei kiinnosta. Mutta haluan nähdä/kuulla millaisen sekasotkun Rumppi saa aikaan hävitessään, sen psyykkeen reaktio kiinnostaa, ei sen poliittiset vaikutukset.Mua nyt ihan vaan vähän viduddaa noi jenkkien pressanvaalit, ihan kuin olisi meille valitsemassa ainakin uutisoinnin määrästä päätelle.
Joku voisi lukea tämän kaiken nerouden äänikirjaksi.Aiheena: maailman meno.
Kieltämättä on itselläkin käynyt mielessä millainen sekoilu alkaa.Minulle on loppuviimein ihan yks hailee kuka voitaa jotku vaalit, oli se suomessa tai jenkeissä, ei kiinnosta. Mutta haluan nähdä/kuulla millaisen sekasotkun Rumppi saa aikaan hävitessään, sen psyykkeen reaktio kiinnostaa, ei sen poliittiset vaikutukset.
Minusta isommat riskit on Bidenin ulkopolitiikassa.Kieltämättä on itselläkin käynyt mielessä millainen sekoilu alkaa.
Olisi joulun hittilahjatuote!Joku voisi lukea tämän kaiken nerouden äänikirjaksi.
Olisi hyvä vitutus
Vierailin Paula Heinosen fb-sivuilla, tietentahtoen useampaan kertaan!
Mielelläni niitä välttäisin.irma on oikosulkuasentaja
Kyllä mää selviän liian isoistakin sähkötöistä, kun ne on johtojen kytkemistä. Sitten kun en tunne johtojen vetojen tekniikoita, niiden reittien logiikkaa tai miten fiksaan jotain kytkimiä tai selvitän mikä piuha menee minnekkin... En jaksa opetella jos rahalla saa ammattilaisen tekemään. Samassa ajassa kun kiroilen ja opettelen asiaa tienaan torinlaidalla ammattimiehen palkan, eikä tarvi kiroilla niin paljoa.Netistä löytyvillä ohjeilla selviää kyllä kodin pienistä sähkötöistä.
Oliko doownek joka totesi, väri väriin ja loput maihin.