Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisko joku sit kertoa miten vaaleissa on käynyt kun tulos on selvillä? En itse jaksa millään seurata.

Mua nyt ihan vaan vähän viduddaa noi jenkkien pressanvaalit, ihan kuin olisi meille valitsemassa ainakin uutisoinnin määrästä päätelle.

Varovaisesti samaa mieltä, asia kuitenkin on poissa meidän käsistä, MUTTA voittaa se silti mielenkiinnossa noi helvetin verotulot =D
No joo ei nekään kiinnosta.
Mutta kun nämä ei käytännössä meidän elämään vaikuta niin mietin vaan että miksi pitää näin voimakkaasti uutisoida.

Mua nyt ihan vaan vähän viduddaa noi jenkkien pressanvaalit, ihan kuin olisi meille valitsemassa ainakin uutisoinnin määrästä päätelle.
Ei pysty samaistumaan, koska uutispimennossa taas jo varmaan toista kuukautta. :) - No milloin siitä täällä keskusteltiin viimeksi, sen jälkeen en ole uutisia lukenut kaupassa nähtyjä lööppitekstejä enempää. Olen kyllä seurannut foorumin keskustelua aiheesta mutta ei ole tarvetta klikkailla linkkejä auki.
Kotiin tulevaa Talouselämä-lehteä selaillut ja siinä on ollut ihan riittävästi. Kaikesta. Esim. luin tästä ketjusta, että on taas se aika kun julkistetaan ansiotuloja. En tiennyt, eikä kiinnosta.
Oliskos se taas: uutispimento
Vahva suositus.

Itseäni nuo vaalit jotenkin huvittaa, on Lady Gagaa ties ketä laulamassa vaalitilaisuuksissa ja voisi peräti sanoa faneja ilakoimassa ympärillä.

b7cb87d6-3eec-5a19-94ff-d400c5c3433e

On kuin suuren urheilujuhlan tuntua. Tuo on jotenkin niin hauskaa kuinka paljon äänestäjätkin tuo omatoimisesti vaalimainoksia esiin pystyttämällä pihalleen Trump tai Biden kylttejä ja kulkevat kaduilla auronkolaseissa jossa lukee Trump 2020.

Miettikää Suomessa jos jonkun piha olisi täynnä Niinistö kylttejä.

@Xtreme ootko tehny noita pilvitoimijoiden sertifiointeja? Tuumasin, että vois loppuvuodella vielä suorittaa ton AWS Certified Cloud Practitioner -sertifioinnin. Ehkä jatkossa vielä Architect Associate, mutta se varmaan vaatii vähän enemmän jo paneutumista, niin ei jouda ainakaan tälle vuotta enää.

Jonkun päivän peruskoulutuksen istuin noista tohon alimpaan sertifikaattiin liittyvistä, niin pitäs varmaan mennä suht kevyesti, kun kertailee vähän matskuja. Päivättäinhän AWS-kilkkeiden kanssa muutenkin puuhaa.

tein,kuntit,juuri tulevaisuudensuunnitelmia

näyttä siltä, että lavvantaina voisi siirtyä henkilöautoilussa talvirengaskauteen (pärjäisi kyllä vielä ensiviikonkin ja varmaan paljon pidempään, mutta kuavampi vaihtaa +10 asteen lämmössä, kun tulevaisuudessa ehkä +4 asteessa)

onko muilla tulevaisuudenkuva yhtä selkeä?

Mä nyt odotan sitä miälenhäriöö että saan taas raahattua itteni rautakappeliin, nyt vaan pohtinut millä taas aloittaisi?
1 jakoinen houkuttaisi kun saisi nopeammin totutettua mutta sitten tulee taukopäiviä mutta oisko joku 4-jakoinen kova juttu?
Ceeäffää ei nyt kyllä jaksa ja kuolisin varmaan kirjaimellisesti ennenkuin saanut taas vauhdin päälle.

Mä nyt odotan sitä miälenhäriöö että saan taas raahattua itteni rautakappeliin, nyt vaan pohtinut millä taas aloittaisi?
1 jakoinen houkuttaisi kun saisi nopeammin totutettua mutta sitten tulee taukopäiviä mutta oisko joku 4-jakoinen kova juttu?
Ceeäffää ei nyt kyllä jaksa ja kuolisin varmaan kirjaimellisesti ennenkuin saanut taas vauhdin päälle.
(y)

Back
Ylös Bottom