Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olin vähän sitä mieltä, että John Wickin kolmososa oli jo aika väsynyt.. voi kai ne yrittää skarpata neloseen, mutta trendi ei vaikuta hyvältä.
Ei se ollutkaan niin hyvä kuin ensimmäinen. Mutta kun minä tykkään jostain hahmosta, haluan seurata hänen "tarinaa."

Toki siis rosoisuudelle (Statham ym.) on paikkansa mutta siis; Keanu puvussa, erityisesti ensimmäisen osan rakkaus-kostotarina ja viihdyttävää toimintaa.
What's not to like? 🙃

Ei se ollutkaan niin hyvä kuin ensimmäinen. Mutta kun minä tykkään jostain hahmosta, haluan seurata hänen "tarinaa."

Toki siis rosoisuudelle (Statham ym.) on paikkansa mutta siis; Keanu puvussa, erityisesti ensimmäisen osan rakkaus-kostotarina ja viihdyttävää toimintaa.
What's not to like? 🙃
Joo, Reeves vetää ihan hyvin. Käsikirjoitus vaan rupes olemaan minusta aika sontaa jo tossa kolmosessa.

Ja onhan Reeves ollu mm. Constantinessa, että ihan hyvin se vetää noita "rosoisempiakin" rooleja.

Perushyviä toimintapätkiä useampia sit noiden päälle, mm. Speed ja Point Break.

Oli ainakin joku todella halpa vaihtoehto (= lue: paska) valittu suomentajaksi Wickille.

Ei elokuva vaan totista totta, että kauhian nopeasti mennyt taas tämäkin vuosi ja jos koko lyhyttä elämää ajattelee niin noi koronan aiheuttamat jutskat syö sitäkin parilla vuodella, PLÄÄÄÄÄH

Joku on tuunannu mun mopoa.

Screenshot_20201102-120331_QuickPic.webp

Jos Keanu kiinnostaa ni kannattaa tsekata leffa Street Kings vuodelta 2008.

Tässä on kaiken lisäks vieläpä itse Forest Whitaker mukana,aivan mahtava ukkeli.

Tollaisella motilla sitä ei saisi kulkemaan mitenkään alle 10km/h ellei ole jostain radio-ohjattavasta potkuri.
Saakelin lautta joo, mulla oli jo koko hommasta selkeä visio mutta jäi nyt sitten siitä laituripaikasta kiinni kun ei mahdu mihinkään ja nyt ei pysty sijoittamaan mihinkään omaan rantatonttiin mihin sen saisi aina ankkuroitua.

Ilmoitusten ja hakemusten käsittelyajat​

Käsittelyajalla tarkoitetaan aikaa, joka alkaa ilmoituksen tai hakemuksen saapumisesta Verohallintoon. Käsittelyaikaan vaikuttaa olennaisesti se, joudummeko kysymään sinulta lisätietoja ilmoitukseesi tai hakemukseesi liittyen.
Käsittelyaikaennuste
Käsittelyaikaennuste on tämänhetkinen arvio ilmoituksen tai hakemuksen käsittelyajasta.

Oikaisuvaatimukset​

Käsittelyaikaennuste
  • Rekisteröinti: 2 kuukautta
  • Oma-aloitteiset verot mm alv: 10 kuukautta
  • Myöhästymismaksut: 12 kuukautta
  • Tuloverotus: 12 kuukautta
  • Kiinteistöverotus: 12 kuukautta
  • Perintöverotus: 6 - 12 kuukautta
  • Autoverotus: 4 kuukautta (Jos ajoneuvolle tehdään uusi manuaalinen arvonmääritys, käsittelyaika voi pidentyä useita kuukausia.)

Pitäiskö laittaa verottajalle viestiä, että "tämänhetkinen arvio käsittelyajasta" on aika pitkälti alakanttiin.
Edelliskesänä pistin oikaisun tuloveroista, niin arvio 12kk täyttyi jo viime kesänä.

Pari vko sitten pistin viestiä, että tarvitteko lisätietoa. Vastaus oli notta käsittelyaika n.12kk (oli +16kk menny jo sillon), näette päätöksen omaverossa kun se on tullut.

Back
Ylös Bottom