Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

D ei muista sitä, muistiko puristaa kaikkien naisihmisten takasämpylöitä. Ja miltä ne tuntui.

Varmasti harmittaa.

täh
Sanotaanko näin että kyllä mua informoidaan näistä asioista enempi kuin tarpeeksi, sen verran voin kertoa että joku oli viiletellyt nakkena kun ei nyt sattunut löytämään uikkareita mutta mitäpä pienistä.

Sanotaanko näin että kyllä mua informoidaan näistä asioista enempi kuin tarpeeksi, sen verran voin kertoa että joku oli viiletellyt nakkena kun ei nyt sattunut löytämään uikkareita mutta mitäpä pienistä.
Ej kai tuo paha ole.

Riippuu miten immiset sen sitten ottaa. Ei ainakaan itseä häiritsisi, jos joku mies tai nais menisi nakkena jossain mökkitapahtumassa.

100.webp

Hetken jo mietin onko Matulalla vhs-laite vielä käytössä mutta tuskin.

Ihan viihdyttäviä keloja ne on kaikki kolme.

vhs-laite vielä käytössä mutta tuskin.

#negative

55" samsuggissani on usb liitos johon olen helposti kytkenyt ulkoisen kova levyn
olen todennut: sinne kun nauhoittaa niin 80% videoista ei tule ikinä katsottua, kyllä ne on telviisosta suorana lähetyksenä katsottava jos haluaa satarosenttisen varmuuden että tulee katsottua
arenastakaan tuskin milloinkaan katson ohjelmia jälkikäteen, etukäteen onely

onko heeseeke kuulolla, raadio rokilla keskustellaan juuri MAN merkkisestä kuormaautosta

Ihan viihdyttäviä keloja ne on kaikki kolme.
Minä katsoin aamulla, että on päätetty tehdä myös osat 4 & 5. Nelonen on kaavailtu ilmestyväksi vuonna 2022.

#leffatreffittulossa!

En tiedä onko hyvä idea. Vaikuttaa tukalle, jonka omistajaa voitaisiin epäillä jostain epärehellisyydestä. Voisi tulla ylimääräistä putkareissua.

Minä olin vähän sitä mieltä, että John Wickin kolmososa oli jo aika väsynyt.. voi kai ne yrittää skarpata neloseen, mutta trendi ei vaikuta hyvältä.

Back
Ylös Bottom