Deleted member 43228
Sumpin pihautus, tsek.
Seuraavaksi 9 h näytön töllötystä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on joka vuosi lomapäiviä jemmassa, niitä vain kertyy. Ei ole pakko pitää ja seuraavana vuonna aina kuluu vanhimmat jemmassa olevat päivät.Mulla olisi kaksi viikkoa käyttämätöntä lomaa, pitäisi ilmoittaa talvilomatoive. Onko pakko pitää lomaa jos ei halua?
Jos hyvä yö, niin luontainen heräämisaika n. 4.30-5.30. Ilman kelloa.lomallahan pääasia ei olekkaan tekeminen vaan se, ettei tarvi aamulla herätä aikaisin
Tai mitäs sit, jos tommoset ylim. surroundit jonkkaan ja toinen subi vaan samaan rahaan? :D Ois varmaan bassovaste ainakin tasaisempi ja saahan parilla mökääkin muutaman desibelin enemmän.Käytännössä joo. Kattokaiuttimille on ehkä vähemmän varsinaista materiaalia tarjolla, mutta kun huonekoko on vähän pieni niin sivulle on hankala kaijjuttimia tunkea. Melkein helpompi ruuvata korkealle seinään kattoäänet kuin ihan korvan viereen ja taakse.
JumalautSumpin pihautus, tsek.
No, sanoisinko että subipoweri on nyt ihan ok, eikä siihen varmaan merkittävää parannusta saa sillä hinnalla mitä noihin kaijjuttimiin käytin.Tai mitäs sit, jos tommoset ylim. surroundit jonkkaan ja toinen subi vaan samaan rahaan? :D Ois varmaan bassovaste ainakin tasaisempi ja saahan parilla mökääkin muutaman desibelin enemmän.
8:30 - 10:00luontainen heräämisaika n. 4.30-5.30. Ilman kelloa.
Mun pitää muutama säästää kun suunnittelin koiranpentuja ens vuodelle, astutuksiin ja synnytyksiin vois tarvita muutama päivä.Minulla on joka vuosi lomapäiviä jemmassa, niitä vain kertyy. Ei ole pakko pitää ja seuraavana vuonna aina kuluu vanhimmat jemmassa olevat päivät.
Onhan se kiva että niitä on siltä varalta, että #eivaanhuvita.
Juuri tsekkasin että 17 lomapäivää pitämättä. Meinasin että pidetään ensi kesänä mutta nyt mietin, että pitäisikö tuossa joulun aikaan. Menoa ei ole mutta tekemistä kyllä.![]()

Voin kertoa sulle että mun koirat on hanskassa. Sattuneesta syystä varmuuden vuoksi laitan koiran istumaan vierelle ja pidän kuristuspantaa kurkunpään kohdalla.Puhutaanko koirista? Hitto muutettiin keskustan alueelle puolisen vuotta sitten ja nyt kun meidän rotan kanssa käy lenkkeilemässä niin vastaan tulee tappajakoiria tuon tuosta ja omistajat ovat helisemässä niiden kanssa esim. Rotikan Doberin Cane Corson tai mastiffin sukulaisen niin yrittäkää nyt jumankauta kouluttaa ne hurtat edes niin, että voitte kävellä vastaan ilman mitään ihme temppuja ja huuteluita koiralle wittu saatana paikka perkele. Olen monesti miettinyt ja tiedän, että sellainen kerta vielä tulee et iso koira käy meidän puudelin kimppuun niin voin vannoa et sitten tapahtuu kamalia
Koirat pitäisi aina kouluttaa, koosta riippumatta.yrittäkää nyt jumankauta kouluttaa ne hurtat
Ei, vaan ihmiset eivät ole opettaneet niille räksyille yhtään mitään. Koska ei tarvitse. Ja omistajalta puuttuu aivan täysin oman koiran lukutaito ja ymmärrys niistä ylipäätään; miksi koira reagoi niin kuin reagoi, provosoiko se toista jotenkin, olisinko itse voinut vaikuttaa tilanteeseen jo paljon aiemmin, millaista käyttäytymistä olen vahvistanut, jne.Mulla päinvastaisia kokemuksia amstaffin kanssa lenkkeilystä. Se kyllä pysyi hyvin hallussa mut sit tulee kaiken maailman rotat sen naamalle riehuu kun evoluutio selkeesti ei oo opettanut niille yhtään mitään. Ilman vahinkoa kyl aina päästiin mutta pahimpia mummot kun päästää sen 10cm viuhahännän "tutustumaan ku niin leikkisä". Ei, älä päästä ilman toisen koiran omistajan selkeää lupaa.