Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No, sanotaanko näin että mua tuskin huolii enää ikinä kukaan.

Perhanan talviaika. Aivan tattis ja tasaraha tähän aikaa. Kai se on pakko panna maaten.
Eiku miten se täällä päin sanotaan.
Eipäs nyt maalailla piruja seinille. En. Usko.

Ja talviaika. Ei vikaa. Menee vaan maaten, kun väsyttää.

Mun pakko katsoa Peaky Blinders uudestaan niin saan tukahdetettua tämän mun rakkauden nälän johonkin.
Ohan se Arthur ihan miehekäs jäbä!

Liitteet

• arthur.webp
    arthur.webp
    113,9 KB · Katsottu: 62
No, sanotaanko näin että mua tuskin huolii enää ikinä kukaan.

Perhanan talviaika. Aivan tattis ja tasaraha tähän aikaa. Kai se on pakko panna maaten.
Eiku miten se täällä päin sanotaan.
Talutan sun eteen heti tusinan miehiä jotka ottais sut mutta sä hylkäät kuitenkin ne kaikki :X3:
Mun pitäs oikeesti itelle löytää nyt joku treenikaveri kun olisi aikaa ja voisi palata motivaatiokin sen myötä, siis ihan sama onko mies vai nainen kunhan saisin itteni liikkeelle. Bonuksena silloin ei ainakaan tule noita tuollaisia mietteitä sillä aikaa.

Mulla ei oikein koskaan ole ollut treenikaveria. Oon joutunut itse itseäni piiskaamaan. Olisihan se kiva.
No nyt käydään työkaverin kanssa kerran viikossa vetää rappustreenit, se on mukavaa.

Mulla olisi kaksi viikkoa käyttämätöntä lomaa, pitäisi ilmoittaa talvilomatoive. Onko pakko pitää lomaa jos ei halua?
Mihinkään ei voi mennä ja mitään ei voi tehdä koska korona. Tai oikeammin mä en halua yksin mennä.
Haluaisin joskus käydä Pietarissa ja Riikassa mutta nyt ei oo oikea aika.
Enkä mä halua tuhlata lomaa olemalla kotona niinkuin kesäloma piti tuhlata siihen.

noin myöhään! Minä panin maata jo 21:15, sunnuntaina vielä aiemmin

käytän lisääntyneen uniajan hyväksi niin pitkään kun mahtollista

Huone on sen verran pieni, että 5.1.2 lienee paras vaihtoehto.
Onks noiden ero nyt käytännössä siinä, että toisessa on ylimääräiset surroundit katossa ja toisessa ne ois vierellä?

Jotenkin kuulostaa setuppina varsin erilaisilta, mutta ei mitään kokemusta, miten vaikuttaa leffoissa.

Onks noiden ero nyt käytännössä siinä, että toisessa on ylimääräiset surroundit katossa ja toisessa ne ois vierellä?

Jotenkin kuulostaa setuppina varsin erilaisilta, mutta ei mitään kokemusta, miten vaikuttaa leffoissa.
Käytännössä joo. Kattokaiuttimille on ehkä vähemmän varsinaista materiaalia tarjolla, mutta kun huonekoko on vähän pieni niin sivulle on hankala kaijjuttimia tunkea. Melkein helpompi ruuvata korkealle seinään kattoäänet kuin ihan korvan viereen ja taakse.

Mulla olisi kaksi viikkoa käyttämätöntä lomaa, pitäisi ilmoittaa talvilomatoive. Onko pakko pitää lomaa jos ei halua?
Mihinkään ei voi mennä ja mitään ei voi tehdä koska korona. Tai oikeammin mä en halua yksin mennä.
Haluaisin joskus käydä Pietarissa ja Riikassa mutta nyt ei oo oikea aika.
Enkä mä halua tuhlata lomaa olemalla kotona niinkuin kesäloma piti tuhlata siihen.
Kylmää sulle lomat voin näyttää.

Mulla on oikeasti keskivartalo turvonnut siihen malliin että on pakko alkaa tekee jotain.
Nyt alkuun ainakin vhh.

tuossa syyslokakuussa, kun tuli polkupyöräiltyä runsaasti eikä ollut nälkä niin kyllä poka tippui paino, heleppoa

huonotpuolet, housut ei meinaa pysyä ylläällä, pitää kokoajan nykiä ylöspäin

Laita jauhopeukalo valolta piiloon hetkeksi!
No joo on pakko, tullut vedettyä noita sokerimättöjä taas ja nyt on vieroitusoireetkin niistä.
E: nytkin ihan jumalaton nälkä kun tunti sitten aloitin ton vhh:n, ei hyvää päivää.
tuossa syyslokakuussa, kun tuli polkupyöräiltyä runsaasti eikä ollut nälkä niin kyllä poka tippui paino, heleppoa

huonotpuolet, housut ei meinaa pysyä ylläällä, pitää kokoajan nykiä ylöspäin
Nyt kun ei ole tullut tehtyä juuri ollenkaan fyysistä työtä niin näkyy sekin vaikka ruokaa menee kohtuudella.
Joku uinti/lenkki kaveri olisi nyt oikea vaihtoehto.
Kuten wombutti sanoi niin kaveri saattaa vain vituttaa pidemmän päälle salihommissa jos ei kaikki mene putkeen, mulla ei ole ollut koskaan sellaista niin en tiijä. Sitten noi cf jutut on taas ihan toinen juttu kun siellä on aina kaveri mutta nyt mä haluisin normipunttia ja ihan vaan perusvoimakauden.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom