Eihän noita voi liian montaa kertaa kattoa.Pitäis taas vissiin kattoa sekä 1 että 2 kun ei jaksa muistaa.
Bob Segerin Shakedown on se alun kipale. Löytyy soittolistaltakin itellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän noita voi liian montaa kertaa kattoa.Pitäis taas vissiin kattoa sekä 1 että 2 kun ei jaksa muistaa.
Huolellinen paikan valinta.Mitä D tähän sanoo?![]()
Biisi soi piporadiossa, mutta en osaa sitä nimetä.Mutta kuka muistaa, mikä biisi lähtee ko. kakkososan alussa? Esittäjäkin riittää.
Siinä se virhe sitten tuli.Kysyttiin tuntomerkkejä, tähän otin kantaa sanalla lihaksikas. Päättömyydestä johtuen.![]()
Saa aina mieluisan vastauksen kun vastaa itse omaan kysymykseen.Huone on sen verran pieni, että 5.1.2 lienee paras vaihtoehto.
En ole ihan varma.Saa aina mieluisan vastauksen kun vastaa itse omaan kysymykseen.
Ron Jeremyllä on Saturn ion. Kattelin nettiautosta ettei yhtään kappaletta myynnissä. Ihmekös tuo, varmasti ihan eri lailla kysyttyjä kuin porsset, jos Romppakin ionilla ajelee.
Hyvännäkönen kärry.
Mulle tulee aina Mieleen noista geeliTukista joku konsultti tai pankin SijoitusneuvojaTuli vaan mieleen, että tuo potkut saanut Vastaa mon mies, ei näytä etes rehelliselle.
Ihmekään että tapahtu virheitä ja unohtu sanoa asiasta 1,5 vuoden ajan.
Sen tässä on viime aikoina saanut huomata.Aina voi vaihtaa.
Juma. Uus jo kierroksella, ko?Sen tässä on viime aikoina saanut huomata.
Ei sillä. Tässä on sellaisia juttuja tapahtunut että taisi olla elämän paras vaihtari.
No, sanotaanko näin että mua tuskin huolii enää ikinä kukaan.Juma. Uus jo kierroksella, ko?
Tai sitten etellinen oli hujjari.
Ei ollu kovin kattavasti kuvamateriaalia ilmoituksessa...Vähän tekisi mieli:
![]()
Myytävät asunnot - Kiinteistömaailma
Katso myytävät asunnot ja niiden esittelyajat tästäwww.kiinteistomaailma.fi