Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Doownek ehdottomasti seuraavalle kaudelle. :DJos oisin talossa niin voisin minäkin painella tuota, ihan hyvä runkokin sillä, parempi kuin monella naisella.
#tirskOmmuute ihan a-luokan aamiainen, joxun munat ja sitten vielä puurot&sumpit&korput.
Kuinka hidas netti sulla on?Olipa ylläri, joku 8,37Gt lisäosa pitää vielä ladata á 8 tuntia.
Meinasin muuten lähettää tohtorille terveiset tälle viikkoa. Mutta, kun ej ollut välittäjäkään aivan varma, niin oli parempi pitää suu supussa kiusallisuuksien välttämiseksi.
Joka ja tapauksessa, ei kuulemma vaikuta possumiehelle. Mille sitten possumies vaikuttaa, en osaa sanoa.
Kuitenkin sepästä kyse jonka kanssa hyörii nyt.
Eniten jännittäisi se, löytyisikö taloon jostain nainen jota jäsen d ei olisi valmis painelemaan.Doownek ehdottomasti seuraavalle kaudelle. :D
Oli lähellä etten ollut telkkarissa kun kännissä ja läpällä (luonnollisesti) tein hakemuksen sinkkuäidille sulhanen ohjelmaan ja sieltähän saatana soitettiin että mites se nyt ois sitten, olisi pitänyt väsätä sille naiselle rakkauskirje niin tuumasin että tälläiseen minä en ala ja sitten se jäi siihen.Doownek ehdottomasti seuraavalle kaudelle. :D
Mulla on puhelin reitittimenä ja 100 meganen pitäisi olla mutta täällä on jostain syystä aika huono kenttä, riittää kyllä mainiosti kaikkeen muuten mutta noi lataukset on hitaita kun käyttää tietsikkaa samalla jne.#tirsk
Kuinka hidas netti sulla on?
Poliisit 2020?Yhteen toiseen ohjelmaan mua on kyllä kuvattu pariinkin otteeseen kesällä, tulee joskus ensi vuonna pihalle.
Millainen tosiaan on possumies? Muutaku pieni pippeli?
Meemin kysymykseen vastauksena, en ihmettele yhtään, rahallahan noita saa, ja tuoki on viime vai jopa sitä edellisen vuosikymmenen laite. Sitä ihmettelen miksi kukaan ostaisi gt3rs:n katuajoon.katso liitettä 224617
Voikohan tuota enää possuMieheksi sanoa...Mutta on ainakin pieni, tai siis olematon kai. Vai onko sitä leikattu, en minä tiedä.
Mitähän Larksonin Jeremy sanois portsen ajo-ominaisuuksista...
View: https://www.youtube.com/watch?v=x4THP9YVTPk
"Extremely lovely to drive" "Just very good sports cars"
Larksonilla on periaatteellinen viha poshua kohtaan, vaikka tunnustaakin ainakin nykyisten vehkeiden ominaisuudet ja kyvyt.Joskus jossain jaksossa en muista missä oli kovin pettynyt ajettavuuteen. Soli varmaan joku muu malli tjsp.
Malibu?Todellisen autoasiantuntijan tunnistaa siitä, että pystyy ulkomuistista sanomaan millä autolla Axel Foley ajeli.
Kakkososan alussa ainakin sillä jollaki verrarilla. Testarossa? Kun kultakala oli ruokittu paahtoleivällä.Todellisen autoasiantuntijan tunnistaa siitä, että pystyy ulkomuistista sanomaan millä autolla Axel Foley ajeli.