Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä D tähän sanoo? :LOL:
Huolellinen paikan valinta.
Välineet kunnossa.
Tarvittaessa tukijoukot.

Pitää nyt mainita että ei ole ollut sutinoita sitten viime kerran, en ees muista koska viimeksi.
Tosin tänäänkin olisi ollut kutsu kylään mutta ei nyt huvita lähteä mihinkään nääsvilleen ajelee naisen takia, kevväämmällä.

Tein iltapapehmelön jääkaapin perukoilta löytyneistä viikon vanhoista rahkoista ja viimeisestä pussista vuoden 2019 mansikoita.
#kysyksjoku

5.12 mä olen kylpylässä, kysyks joku?
Liettuassa oli jugurttia ja hedelmiä niin sieltä tarttui innostus niihin ja nyt olen niitä nautiskellut ajoittain, ihan mukava ja raikas välipala ja menee ns. herkkunälkään.

Asiahan on sillä tavalla, että harva asia on lähellekkään yhtä hyvää kuin voissa paistettu turska.

Tuli vaan mieleen, että tuo potkut saanut Vastaa mon mies, ei näytä etes rehelliselle.

Ihmekään että tapahtu virheitä ja unohtu sanoa asiasta 1,5 vuoden ajan.

Juma. Uus jo kierroksella, ko?

Tai sitten etellinen oli hujjari.
No, sanotaanko näin että mua tuskin huolii enää ikinä kukaan.

Perhanan talviaika. Aivan tattis ja tasaraha tähän aikaa. Kai se on pakko panna maaten.
Eiku miten se täällä päin sanotaan.

Back
Ylös Bottom