Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alaselkä kipeä, en saanut täysin kivutta oltua missään asennossa, enkä varsinkaan samassa asennossa. 8 tuntia sängyssä josta varmaan tunti ainakin hereillä ja pari tuntia huonoa horrosta asentoa koko ajan vaihdellen, loput ajasta sitten niin väsy, että taju tyystin pois vaikka jomotti.
Nyt olen itse asiassa ihan virkeä eikä mitenkään huono fiilis muutenkaan. Vanhenemisen hyviä puolia, että aika hiton huonosti pitää nukkua, ennenkuin sen seurauksena alkaa päätä kivistämään ja pää jumiutumaan, niin että muu toiminta siitä kärsii. Selkää vaan kolottaa hieman edelleenkin...

Tämän takia pitäis saada äkkiä se kilometriperusteinen verotus. Kun autoissa tracker niin voitais valvoa ja sakotella suoraan sen perusteella, ettei menis moisiin epäselvyyksiin. Koronavilkku jo hyvä pohja, kun suurin osa kansasta sen latasi. Sehän kerää jo liikkeet ja kontaktit.

Kansan tahdon mukaisesti pitäis myös kansallistaa sähköyhtiöt, jotta saatais siirtohinnat kuriin. Sähkön siirtoyhtiöllä on hyvin tarkka data, miten käyt töissä, koska kaupassa ja mitä tv-ohjelmaa katot mihinkin aikaan. Nämä kaikki yhdistämällä saatais tarkka data missä kukin kanssalainen on mihinkin aikaan ja mitä se tekee. Loppuis rikollisuus, sekä saatais verotus kohdennettua tarkasti henkilökohtaisesti.

Saavutettais täydellinen kommunismi kätevästi, jopa Kiinaakin tehokkaammin.

Nauratti toi voidaan tunnistaa arpien perusteella, ittellähän just semmonen kunnon kirkkovenearpi otsan halki ja vasemmasta korvasta puuttuu puolet ja vaimolla menee pystysuorassa lasisilmän yli melkeen samanlainen arpi. Noistahan meidät erottaa, kumpi ratissa. :ROFLMAO:

E: niin ja Ollila tota gepsiä autoihin halusi, sehän sai sen Bernerin ylipuhuttuakin, mutta onneksi järki voitti. Shellin mies tietenki harmissaan kun bentsiiniä voi helposti verottaa ja tartti keksiä miten sähköautoilu saadaan pantua verolle.

Gps-seuranta toisi mukanaan semmosen mielenkiintoisen homman että olis hauska nähdä millä kaikilla keinoilla tuota systeemiä jallitettaisiin.
Tekniikkaahan siihen nimittäin: on.

Lisää passiivisia tuloja.

viimeviikolla ei tainnutkaan osinkoja tulla, sitä etellisella 2-3 viikolla tuli, viikottain

sitäpaitsi, olen lopettanut ostamisen, kaikki ylimääränen makaa tilillä
ja saisi jo tällä ikää ruveta syömään pääomiakin, Minulta kun ei tarvitse jäädä omaisuutta kun kupsahdan

ei vaan ole mitään ostettavaa, siinä pulma, kaikki lelut on

Gps-seuranta toisi mukanaan semmosen mielenkiintoisen homman että olis hauska nähdä millä kaikilla keinoilla tuota systeemiä jallitettaisiin.
Tekniikkaahan siihen nimittäin: on.
Joskus kertonutkin kun mulla oli eka k-auto vuoden -76 metsäliittolainen, se oli uitettu Ruotsista ja siellä oli joskus käytössä sellainen härveli joka keräsi ajomatkaa ja sen mukaan verotettiin. Aika antiikkinen kapistus kun työnsi sellaista kapeaa paperinauhaa pihalle, ei tosin ollut omana aikana käytössä kun ei ollut tarvetta täällä.

Saisipa vaan syödä ja nukkua.
Ainoat lahjat mitä mulla on on hyvät unenlahjat.
Se on muuten iso lahja se, minäkin nukun pääsääntöisesti tosi hyvin mutta ajoittain kun meinaa olla unettomia jaksoja niin alkaa nätisti sanottuna ketuttaa.
Toisilla moinen vaiva kun on ihan kroonista niin ei käy kateeksi.

Joskus kertonutkin kun mulla oli eka k-auto vuoden -76 metsäliittolainen, se oli uitettu Ruotsista ja siellä oli joskus käytössä sellainen härveli joka keräsi ajomatkaa ja sen mukaan verotettiin. Aika antiikkinen kapistus kun työnsi sellaista kapeaa paperinauhaa pihalle, ei tosin ollut omana aikana käytössä kun ei ollut tarvetta täällä.
#vanhathyvätajat

Aikoinaan kun oli yhtiöillä noita omia autoja, ne oli myös ajossa aika tehokkaasti. Yhteenkin veturiin tuli vuodessa 330tkm mittariin.
Siinä ei ehdi hirveesti pajallakaan seisoa.

Pääsenkin opettelemaan valituksen tekemistä kelalle, minkä verran viskiä on hyvä PWO ennen selkätreeniä?

sitäpaitsi, olen lopettanut ostamisen, kaikki ylimääränen makaa tilillä
ja saisi jo tällä ikää ruveta syömään pääomiakin, Minulta kun ei tarvitse jäädä omaisuutta kun kupsahdan

Jaa eikö osakkeiden ja osinkojen kerääminen voisi olla itsetarkoituksellinen harrastus sinällään?
Siinähän sitä oppii yrityselämästä, taloudesta ja sijoittamisesta. Ja mukava se aina kun joku osinkoa laittanut tilille, ymmärtää kaupassa mitkä tuotteet mikäkin korporaatio tehnyt ja tajuaapi politiikassakin enempi mitkä yrityselämän voimat taustalla vaikuttaa.

Jaa eikö osakkeiden ja osinkojen kerääminen voisi olla itsetarkoituksellinen harrastus sinällään?

mutta jos on jo n.25v kerännyt, ja ei kai sekään kovin kannattavaa ole jättää niitä varoja itse käyttämättä?
jossain vaiheessahan niitä kannattaa ruveta syömään, että optimitilanteessa, kun hengitys lakkaa -> sijoituksia ei enää ole

mutta jos on jo n.25v kerännyt, ja ei kai sekään kovin kannattavaa ole jättää niitä varoja itse käyttämättä?
jossain vaiheessahan niitä kannattaa ruveta syömään, että optimitilanteessa, kun hengitys lakkaa -> sijoituksia ei enää ole
Tai lyöt kaiken kerralla lottoon.
Jos napsahtaa täysosuma, voit nukkua loppuelmän.
Jos taas ei napsahda, työssäkäynti ja polkupyöräily jatkuu ihan niin kuin ennenkin.
win - win

en harrasta uhmapelejä

ehkä tuumailen,asiaa,perjantaina keskioluttttuopin ääressä #kaurismäki

varmaan mielessä myös se toinen asia
mutta siihen mielessä olemiseen se sitten jääkin, valitettavasti

ei ole sitten yhtään d:n vikaa meikämannessa

Ei lottoon.. vaan hallittua tuplaamista vedonlyönnillä.

Esimerkiksi tänään voisi laittaa koko omaisuuden Mestarien Liigan lohkovaiheen kamppailuun Ajax - Liverpool, merkillä 1 (kerroin 4.00)

Easy money.

E. Tässä toki ei tuplauksesta kyse. Vaan tuplauksen tuplauksesta kerralla. Quadriplaus 🤔

ei vaan ole mitään ostettavaa, siinä pulma, kaikki lelut on
Vinyylihommiin:
1603276451511.webp

https://techdas.jp/pages/air-force-zero/

Tuohon saa vähän suuremmatkin osingot upotetuksi. En muista oliko viisi- vai kuusinumeroinen summa, mitä kustantaa :D

Back
Ylös Bottom