Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
www.verkkouutiset.fi
Lisää passiivisia tuloja.koskahan elmän tilanne olisi niin optimaalinen ettei tarvisi herätä ollenkaan, saisi nukkua onely
Lisää passiivisia tuloja.
Joskus kertonutkin kun mulla oli eka k-auto vuoden -76 metsäliittolainen, se oli uitettu Ruotsista ja siellä oli joskus käytössä sellainen härveli joka keräsi ajomatkaa ja sen mukaan verotettiin. Aika antiikkinen kapistus kun työnsi sellaista kapeaa paperinauhaa pihalle, ei tosin ollut omana aikana käytössä kun ei ollut tarvetta täällä.Gps-seuranta toisi mukanaan semmosen mielenkiintoisen homman että olis hauska nähdä millä kaikilla keinoilla tuota systeemiä jallitettaisiin.
Tekniikkaahan siihen nimittäin: on.
Se on muuten iso lahja se, minäkin nukun pääsääntöisesti tosi hyvin mutta ajoittain kun meinaa olla unettomia jaksoja niin alkaa nätisti sanottuna ketuttaa.Saisipa vaan syödä ja nukkua.
Ainoat lahjat mitä mulla on on hyvät unenlahjat.
Ainoat lahjat mitä mulla on on hyvät unenlahjat.
#vanhathyvätajatJoskus kertonutkin kun mulla oli eka k-auto vuoden -76 metsäliittolainen, se oli uitettu Ruotsista ja siellä oli joskus käytössä sellainen härveli joka keräsi ajomatkaa ja sen mukaan verotettiin. Aika antiikkinen kapistus kun työnsi sellaista kapeaa paperinauhaa pihalle, ei tosin ollut omana aikana käytössä kun ei ollut tarvetta täällä.
sitäpaitsi, olen lopettanut ostamisen, kaikki ylimääränen makaa tilillä
ja saisi jo tällä ikää ruveta syömään pääomiakin, Minulta kun ei tarvitse jäädä omaisuutta kun kupsahdan
Jaa eikö osakkeiden ja osinkojen kerääminen voisi olla itsetarkoituksellinen harrastus sinällään?
Tai lyöt kaiken kerralla lottoon.mutta jos on jo n.25v kerännyt, ja ei kai sekään kovin kannattavaa ole jättää niitä varoja itse käyttämättä?
jossain vaiheessahan niitä kannattaa ruveta syömään, että optimitilanteessa, kun hengitys lakkaa -> sijoituksia ei enää ole
Vinyylihommiin:ei vaan ole mitään ostettavaa, siinä pulma, kaikki lelut on