Tohon kun vaihdetaan quufemma niin näytti vähän samalta kuin minä eilen Ylläksellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohon kun vaihdetaan quufemma niin näytti vähän samalta kuin minä eilen Ylläksellä.
Siis tarkoitin että linnut pitäisi joidenkin mielestä ampua ainoastaan lentoon, ei paikoiltaan oksalta kuten sorsiakaan ei ammuta veteen.Eee siihen oksaa vaadita. Ammutaan siihen missä pulu on.
Kivääri jos pulu paikallaan ja haulikolla liikkuvaa. Tokkopa haulikko käy myös paikallaan kökkivään.
Moraalittonuudesta en ole kuullut ennen mitään asiaan liittyen.
Onko se sitten niiden joidenkin jotenkin reilumpi asetelma jos ei AMMUTA sitä lintua ihan paikalleen?Siis tarkoitin että linnut pitäisi joidenkin mielestä ampua ainoastaan lentoon, ei paikoiltaan oksalta kuten sorsiakaan ei ammuta veteen.
Kyllähän sinne veteen voi samaan tapaan paukauttaa. Vai onko mulla mennyt jotain aikoinaan metsästyskorttia hankkiessa pahasti ohi.Siis tarkoitin että linnut pitäisi joidenkin mielestä ampua ainoastaan lentoon, ei paikoiltaan oksalta kuten sorsiakaan ei ammuta veteen.
Ei kai kukaan sorsaa veteen ammu...Kyllähän sinne veteen voi samaan tapaan paukauttaa. Vai onko mulla mennyt jotain aikoinaan metsästyskorttia hankkiessa pahasti ohi.
Tosin, ei ole ollut tarvetta, mutta ei kai sitä mikään estä? Jos vaan tietää, että haulit jatkaa mielellään kimmokkeella etiäppäin pinnasta.
Edit, niin juu jos tuo on joku mielipide homma. Sit ymmärrän. Tai no en ymmärrä.
NäinVoi ristus.
Jos sorsa on vedessä, se ammutaan siihen. Jos lentää, ammutaan lentoon.
Kah, niionki. Tai töitä ja töiden väijymistä soffalla.Huomenna töitä ja töitä. Täytyy muistaa lähteä pyörällä liikenteeseen.
Ei sohvasta saa luopua. Mutta rötkötystuolin voi tietenkin hommata lisäksi.Sohvasta kun puhuttiin, niin vaihtaakohan Laardi sohvan siihen tuoliin?
En uskaltanut pe kattoa, mitä on luvassa. Aamulla voi sitten sanoa rumia sanoja, kun avaa listan.Kah, niionki. Tai töitä ja töiden väijymistä soffalla.
Kuopion torilla puhuttiin että kajsna oli vaihtanut ajotuolin seksikeinuun.Ei sohvasta saa luopua. Mutta rötkötystuolin voi tietenkin hommata lisäksi.
Ja tietenkin ajotuolin (@Kajsna).
Kuopion torilla puhuttiin että kajsna oli vaihtanut ajotuolin seksikeinuun.
Sohvasta kun puhuttiin, niin vaihtaakohan Laardi sohvan siihen tuoliin?
Ei sohvasta saa luopua. Mutta rötkötystuolin voi tietenkin hommata lisäksi.