Näinhän se menee, pelkkää tulonsiirtoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omasta klaanista on tullut jo sellainen pieni yhteisö, löytyy yhteis ig tili. Miittiä ei ole vielä pidetty.Olen ollut nykyisessä jotain 3v. Ja viihtynyt, kun meininki on rento, donaukset toimii eikä ole alaikäisiä sotkemassa chattiamutta ainahan sitä mahdollisuutta voi tutkia!
Idle Heroes, mutta kuten nimi viittaa, se riittää et siin käy pyörähtää 5min päivässä... taisin saada jonkun palkinnon kun 3v putkeen joka päivä kävin tekee ne päivittäiset jutut... Koskaan ei oo ollu sellasta krapulaa tai ryyppyiltaa ettenkö olis muistanut pelissä käydä =D (alkoi heti tuntuu, et tuota pitäis sittenkin häpee eikä ylpeänä tääl huudella)Varmasti joku muukin pelaa kännykällä ajankuluksi.
Mitä pelejä? (Vinkkejä vailla)
Turisti, käytä sitä piikkiä jatkossa. Tartteeko tikkejä?
Mua kiinnostaisi. Joskus on iltaisin jopa aikaa tämän kaiken läppäröinnin keskellä.Niin ja kun pelaamisesta on puhe; jos joku haluaa ladata puhelimeensa/tabletille lautapelisovelluksia ja haluaisi pelikaveria iltoihin, niin täällä!
Niin kuin taannoin Wombutin viestiin kommentoin; aiemmassa elämässä kokoonnuimme kavereiden kanssa pelaamaan lautapelejä kerran viikossa. Olen valmis testaamaan myös virtuaalista peliporukkaa, jos kiinnostuneita on.![]()
Johtuu tilanteiden muutoksesta.Hyi. Mulla on jotain rytmihäiriöitä.
Pikku siivu sormenpäästä. Saipahan tiputettua vähän painoa.Turisti, käytä sitä piikkiä jatkossa. Tartteeko tikkejä?
Klamydian vakavampi puoli on kyllä hyvää ja uskottavaa settiä ilman koreilua.Klamydian koskettavin biisi on pyyntö.
Kuka mahtaa vetää sen?
Mä ainakin pillitän turhan usein kun sen kuuntelee..
Johtuu tilanteiden muutoksesta.
Ei ole, vaan Kosketus.Klamydian koskettavin biisi on pyyntö.
Kuka mahtaa vetää sen?
Mä ainakin pillitän turhan usein kun sen kuuntelee..
Näin perjantaina vähän hempeempää