Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen ollut nykyisessä jotain 3v. Ja viihtynyt, kun meininki on rento, donaukset toimii eikä ole alaikäisiä sotkemassa chattia 😄 mutta ainahan sitä mahdollisuutta voi tutkia!
Omasta klaanista on tullut jo sellainen pieni yhteisö, löytyy yhteis ig tili. Miittiä ei ole vielä pidetty.

Ostin mandoliinin, että saa kurkkusiivuja leivälle helposti.

IMG_20201002_204019.webp

Varmasti joku muukin pelaa kännykällä ajankuluksi. :barefoot:
Mitä pelejä? (Vinkkejä vailla)
Idle Heroes, mutta kuten nimi viittaa, se riittää et siin käy pyörähtää 5min päivässä... taisin saada jonkun palkinnon kun 3v putkeen joka päivä kävin tekee ne päivittäiset jutut... Koskaan ei oo ollu sellasta krapulaa tai ryyppyiltaa ettenkö olis muistanut pelissä käydä =D (alkoi heti tuntuu, et tuota pitäis sittenkin häpee eikä ylpeänä tääl huudella)

Niin ja kun pelaamisesta on puhe; jos joku haluaa ladata puhelimeensa/tabletille lautapelisovelluksia ja haluaisi pelikaveria iltoihin, niin täällä!

Niin kuin taannoin Wombutin viestiin kommentoin; aiemmassa elämässä kokoonnuimme kavereiden kanssa pelaamaan lautapelejä kerran viikossa. Olen valmis testaamaan myös virtuaalista peliporukkaa, jos kiinnostuneita on. :giggle:
Mua kiinnostaisi. Joskus on iltaisin jopa aikaa tämän kaiken läppäröinnin keskellä.
Olisipa kiva idea.

Ja sit joskus Teams auki niin voi viettää iltaa etänä.

Tulevan kissani sijaiskodissa oli aikamoinen lauma.

Viisi koiraa, joista 3 omaa ja kaksi hoidossa.

2 omaa aikuista kissaa, joista toinen syntymäsokea, sekä minulle tuleva kisu.

5 kissanpentua kahdesta eri pentueesta. Nämä etsivät omia koteja, kunhan ovat tarpeeksi vanhoja.

Kissanpennulla oli itseluottamusta mennä järsimään ison koiran luuta. Luu oli isompi kuin pentu itse.

Klamydian koskettavin biisi on pyyntö.
Kuka mahtaa vetää sen?
Mä ainakin pillitän turhan usein kun sen kuuntelee..
Klamydian vakavampi puoli on kyllä hyvää ja uskottavaa settiä ilman koreilua.

"vaikka tieni murheita tois enkä paras missään ois" säe pyyntö-biisissä menee ihon alle kun miettii omia muksuja.

Näin perjantaina vähän hempeempää

kaken syy, levyn hankinta siis
voi jee oli työn takana saada tuo kuva tuonne, piti kirjaitua ja kaamea kikkailu että sai toimivan linkin, ei jatkoon

t1QwdS1_d.webp

Back
Ylös Bottom