Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla välillä menee hermo ja lopetan, mutta sitte taas jatkan jossain vaihees, ku en muutakaa keksi. Jää välillä joihinki kenttiin tosi jumiin ettei millää meinaa päästä eteenpäin.
Joskus tekee ihan hyviä löytöjä kun vähän testailee. Minulle sellainen oli tuo palapeli-appi!

Riittävän kauan kun pelaa niin ei oikein osaa lopettaakaan ja kaikki edistys pelissä menee ”hukkaan.” Ihan kuin oikeasti menettäisi jotakin.

Kaksi kertaa on kirpaissut pelin poistaminen:
Farmville muutaman vuoden pelaamisen jälkeen ja

Candy Crush Saga ollessani tasolla jotain +1500 :rolleyes: tuossa vaiheessa peli oli ollut jo vuoden lähes koskematta ennen kuin ”raaskin” poistaa.

Miten olis Clash Royale pakkis klaani?

Minäkin pelailen.
Olen ollut nykyisessä jotain 3v. Ja viihtynyt, kun meininki on rento, donaukset toimii eikä ole alaikäisiä sotkemassa chattia 😄 mutta ainahan sitä mahdollisuutta voi tutkia!

Olen ollut nykyisessä jotain 3v. Ja viihtynyt, kun meininki on rento, donaukset toimii eikä ole alaikäisiä sotkemassa chattia 😄 mutta ainahan sitä mahdollisuutta voi tutkia!
Mulla kants ollut sama klaani pitkään mut alkaa meno hiljenee ja vois vaihtaa. Onko teillä tilaa?

Joskus tekee ihan hyviä löytöjä kun vähän testailee. Minulle sellainen oli tuo palapeli-appi!

Riittävän kauan kun pelaa niin ei oikein osaa lopettaakaan ja kaikki edistys pelissä menee ”hukkaan.” Ihan kuin oikeasti menettäisi jotakin.

Kaksi kertaa on kirpaissut pelin poistaminen:
Farmville muutaman vuoden pelaamisen jälkeen ja

Candy Crush Saga ollessani tasolla jotain +1500 :rolleyes: tuossa vaiheessa peli oli ollut jo vuoden lähes koskematta ennen kuin ”raaskin” poistaa.

No välillä kans mietin miks mä tuota edes pelaan, mutta en raaski lopettaakaa ku on hyvään alkuun päässy.😁

Pelailin (tai leikin) joskus semmosella muotipelillä missä sai tehdä design-vaatteita asukokonaisuuksia ja siitä kyllä tykkäsin, mutta ku aina alko pelissä oleen rahat loppu niin en jaksanu sitä enää sitte pelata.

Harry Potter: Wizard’s unitea pelasin kans sillon tosi paljon, mutta sekin vaan jäi ja unohdin mun tunnuksetki sinne. Harmitti, kun olisin sitä halunnut sillon siellä WB:n Potter studiolla Lontoossa kokeilla, että olisko ollu jotain spessujuttuja, mutta ei se perhana siellä sitten toiminut!

Mulla kants ollut sama klaani pitkään mut alkaa meno hiljenee ja vois vaihtaa. Onko teillä tilaa?
Hyvin on. Särmä 2. #ajankuluksi , ei liian tosissaan. Jos haet niin pistä ikä ja minun nick täällä niin otan sisälle!

CoCissa nyppi se, että sitä olisi pitänyt niin tosissaan pelata. Tosin minulle on kerrottu, etten vaan löytänyt sopivan easy going porukkaa.

Hyvin on. Särmä 2. #ajankuluksi , ei liian tosissaan. Jos haet niin pistä ikä ja minun nick täällä niin otan sisälle!

CoCissa nyppi se, että sitä olisi pitänyt niin tosissaan pelata. Tosin minulle on kerrottu, etten vaan löytänyt sopivan easy going porukkaa.
Tsekkaappa. Liittymispyyntö ei näyttänyt mulle mitään kuittausta

Pelailin (tai leikin) joskus semmosella muotipelillä missä sai tehdä design-vaatteita asukokonaisuuksia ja siitä kyllä tykkäsin, mutta ku aina alko pelissä oleen rahat loppu niin en jaksanu sitä enää sitte pelata.

Harry Potter: Wizard’s unitea pelasin kans sillon tosi paljon, mutta sekin vaan jäi ja unohdin mun tunnuksetki sinne. Harmitti, kun olisin sitä halunnut sillon siellä WB:n Potter studiolla Lontoossa kokeilla, että olisko ollu jotain spessujuttuja, mutta ei se perhana siellä sitten toiminut!
Harry Potteria olen fanittanut aina mutta en koskaan ole pelannut siihen liittyviä pelejä.

Kesällä kun oli hiukan tylsää Ahvenanmaan lauttamatkan aikana, latasin puhelimeen sellaisen apin kuin HairstyleLite - voi kokeilla itselleen erilaisia hiustyylejä. Ilmaisversiossa oli n. parikymmentä mutta koska oli tylsää, ostin myös jotain vajaa 2 € maksavan laajennuksen. Siinähän se aika meni itseä kuvaillessa ja esitellessä miehelle, että "kato miten nätti olisin, jos mulla olisi tuollaiset hiukset!" "Entä jos leikkaan tällaiset?!"
Minusta matka meni paljon mukavammin näin!
Saatan olla mielipiteeni kanssa yksin. :X3:

Pelaamisesta kun on puhe, niin jotenkin ei ihan samalla tavalla lähde tää, että pitäs istua samaan työtuoliin pelaamaan, missä on kököttänyt jo päivän tekemässä töitä.. Tilasin ratkaisuksi molemmat nuo uudet konsolit, kun hätäännyin, että PS5:n kanssa menee pahimmassa tapauksessa ens vuoteen :D

Ja jostain syystä näyttää siltä, että PS5:stä ei halua kukaan edes rahaa :D Toisen kortin verkkomaksaminen ohjautuu jonkun asetuksen perusteella aina Visan puolelle, mistä veloitus kertaalleen lähti, kun konsolin maksoin. Nyt tuo raha on tullut kortille takaisin, eikä missään näy enää tapahtumia maksusta saatika palautuksesta.

Minun käsittääkseni tuo maksu ei jäänyt odottamaankaan mitään, kun tilaus oli ennakkotilaus ja piti maksaa verkkokauppacomille etukäteen. No, luulisi, että pankki jossain vaiheessa omansa ottaa, tai sitten on ollut mielenkiintoinen sekaannus järjestelmissä, jos jo tehtyjä veloituksia häviää taivaan tuuleen..

^ Juuri näin jonkun memen PS5:n maksuongelmista. En heti edes ymmärtänyt mistä on kyse mutta tämä viestisi vähän avasi!

Minä ne ole koskaan oikein tykännyt pelata PC:llä. Olen konsoli-ihminen ja olen aina ostanut itselleni myös PS:n. Haluan että se on, vaikkakin on vähällä käytöllä. (Että se on olemassa sitten sinä sunnuntaina, kun ei ole mitään tekemistä.)

Jotenkin on jo pitkään sopinut kivemmin kännykän kevyt näpyttely kahvin kanssa aamuisin. Tuskin siis tulee nelosta vitoseen päivitettyä ihan äkkiä.

Niin ja kun pelaamisesta on puhe; jos joku haluaa ladata puhelimeensa/tabletille lautapelisovelluksia ja haluaisi pelikaveria iltoihin, niin täällä!

Niin kuin taannoin Wombutin viestiin kommentoin; aiemmassa elämässä kokoonnuimme kavereiden kanssa pelaamaan lautapelejä kerran viikossa. Olen valmis testaamaan myös virtuaalista peliporukkaa, jos kiinnostuneita on. :giggle:

Back
Ylös Bottom