Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seniorikissalla oli kohtaus :eek::cry: Se makasi kyljellään suu auki, läähätti ja huusi eikä reagoinut kosketukseen. Hälytin lääkärin paikalle ja soitin eläinpäivystykseen, missä epäiltiin epilepsiaa ja kehotettiin tilanteen seuraamista. Lääkärin ehtiessä paikalle seniorikissa oli onneksi lopettanut huutamisen, alkoi reagoida kosketukseen ja katse tarkentui. Jalat ja häntä toimii. Yleistila raukea ja unelias, hengitys normaali.

Omistaja on hermoraunio.

Huomenna soitan omalle kissalääkärille.

Aamuvuoro, kello soittamassa 15 minuutin päästä ja vasta toinen pannullinen kahvia menossa.
Oishan sitä voinut toki nukkua myös mutta mitäpä pienistä.

Matkailuauto valmiina seikkailuihin!
Screenshot_20200914-082948_copy_1094x1945.webp
@Heatseeker

Kissan eilistä kohtausta muistellen huomio siitä, kuinka hätätilanteessa iskee täysi paniikki päälle, kun on tunneside autettavaan 🥵 Töissä ja vapaa-ajalla on muutaman kerran tullut oltua hieman osallisena läheltä piti -tilanteessa ja ihan rauhallisesti siinä on pystynyt toimimaan, mutta illalla ei ollut hillitystä asenteesta tietoakaan. Varmaan vieläkin shokkitila päällä - siis minulla, ei kissalla.

Yksityiskohtana mainittakoon, että paikalle hälyttämäni lääkäri on ihmispuolen oikeuslääkäri :LOL: Olisin varmasti käskyttänyt tilanteeseen myös Kajsnan ja Herr Doktorin, mutta kädet tärisi niin paljon, ettei voinut Pakkikselle kirjoittaa.

Aamuvuoro, kello soittamassa 15 minuutin päästä ja vasta toinen pannullinen kahvia menossa.
Oishan sitä voinut toki nukkua myös mutta mitäpä pienistä.

Mä en tiedä miksi olen useampana kertana pistänyt herätyskellon soimaan liian aikaisin lopulta sitten kuitenkin päätynyt torkuttamaan niin pitkään kuin mahdollista.

Toisekseen olen muutenkin alkanut heräilemään öisin.

Mä en tiedä miksi olen useampana kertana pistänyt herätyskellon soimaan liian aikaisin lopulta sitten kuitenkin päätynyt torkuttamaan niin pitkään kuin mahdollista.

Toisekseen olen muutenkin alkanut heräilemään öisin.

Mulla herätyskello soi aina 15-30min ennen kuin pitää herätä. Ei kykene nousemaan ylös kun pirahtaa. Pitää venytellä ja huokailla sängyssä sen 15-30min. Sit pääsee ylös.
Oon koittanut nousta just silloin kun pirahtaa, niin ei tule mitään, vituttaa väsyttää ja sattuu. Mutta sen pienen keräilyn jälkeen nousee hyvillä mielin ja kykenee suorittamaan aamulla tarvittavat perustoiminnot.

Back
Ylös Bottom