Keihäästä tuttu hyppely tuli sitten kiekkoiluunkin.
Lajista puuttuu vielä se karjahdus heiton yhteydessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti joku pisneshenkilö tajuaa markkinaraon nyt kun fisbee koko ajan kasvattaa suosiotaan. Voisi lanseerata heittokengät, heittohousut, heittopaidan, heittosukat, heittohanskat ja heittokalsarit.Keihäästä tuttu hyppely tuli sitten kiekkoiluunkin.
Eikö tuo ollu vielä joku midari, jolla heitti.. Muistelen. Toki alamäkeen, mutta silti ihan kivan mittainen midariheitto ilman tota holariakin.160m
Eikö tuo ollu vielä joku midari, jolla heitti.. Muistelen. Toki alamäkeen, mutta silti ihan kivan mittainen midariheitto ilman tota holariakin.
Lopetuspiikille se. Kissa o sellanen öttönen joka kärsii hiljaa eikä kivuistaan ilmottele. Tainnu tolla katilla mennä jo päiväys umpeen.Kissan eilistä kohtausta muistellen huomio siitä, kuinka hätätilanteessa iskee täysi paniikki päälle, kun on tunneside autettavaanTöissä ja vapaa-ajalla on muutaman kerran tullut oltua hieman osallisena läheltä piti -tilanteessa ja ihan rauhallisesti siinä on pystynyt toimimaan, mutta illalla ei ollut hillitystä asenteesta tietoakaan. Varmaan vieläkin shokkitila päällä - siis minulla, ei kissalla.
Yksityiskohtana mainittakoon, että paikalle hälyttämäni lääkäri on ihmispuolen oikeuslääkäriOlisin varmasti käskyttänyt tilanteeseen myös Kajsnan ja Herr Doktorin, mutta kädet tärisi niin paljon, ettei voinut Pakkikselle kirjoittaa.
No epäilinkin vähän itteeni, kun katoin tota videon thumbnailia.. muistelin vaan aiemmasta, että toi ois ollu midari.Eiku D2, vakaa pituusdriver. Midarit oli M sarjaa.
Mullei kyl oo yhtään prodigyn kiekkoa.
Kun on kännissä niin tekee kaikkea tyhmää mm. puristelee puolet perseistä mitkä eteen osuu mutta kuinka helvetin kännissä pitää olla että laittaa vielä saman yön aikana anteeksipyyntöviestiä?
Tän takia mä en käy vissiin kuin pari kertaa vuodessa baareissa kun puoli vuotta pitää hävetä?
Muoks: Noin kuvaannollisesti, enmä oikeasti puristele toisten perseitä mutta vikittely noin muuten on taas ollut armotonta![]()
En oikeasti puristele, se siis on just sellainen synonyymi noin muuten känniääliö touhuille.Olenkin odottanut konkreettista esimerkkiä et voin sanoa että olet kyllä yks vitun ääliö. Ja pistät ton vielä alkoholin piikkiin. Ja kutsut sitä vikittelyksi.
![]()
Lopetuspiikille se. Kissa o sellanen öttönen joka kärsii hiljaa eikä kivuistaan ilmottele. Tainnu tolla katilla mennä jo päiväys umpeen.
Tästä päästään taas mukavasti aiheeseen että naiset pöyristyy lähentelystä, paitsi jos on tarpeeksi komea niin sitten ei niin haittaa.Mikä teitä naisia vaivaa. Mä ainakin tykkäisin jos joku mimmi kävis puristeleen qllista.
Paitsi ei rumat eikä läskit.
Aika epäreilulta tuntuu, varsinkin kun olen itse sikaruma.Tästä päästään taas mukavasti aiheeseen että naiset pöyristyy lähentelystä, paitsi jos on tarpeeksi komea niin sitten ei niin haittaa.
Muuten on kyllä tosi törkeetä moinen.
Lopetuspiikille se. Kissa o sellanen öttönen joka kärsii hiljaa eikä kivuistaan ilmottele. Tainnu tolla katilla mennä jo päiväys umpeen.
En tiedä kissojen epilepsia kohtauksista mitään, mutta jokainen ihminen voi saada yksittäisen epilepsia kohtauksen elämänsä aikana. Eihän ihmisiäkään viedä sitä mukaan piikille eikä kyllä oikeastaan muutenkaan.
Yhden kohtauksen perusteella tuskin voi vielä mitään sanoa onko kissa elämässä viimeisiä hetkiään.
Pitkää ikää sylvin kissalle.
Minä olen aika vetymies. Tosin vanhemmat immiset puhuu, että sen piti tulla jo silloin kun he olivat nuoria. Ei tullut.Apropoo. Oli muuten Talouselämässä @Joxuz erin omainen monen sivun juttu vetyhommista. Piti lukea ihan joka sana tarkkaan ja osittain kahteen kertaan.
Siinä on kyllä melkoiset mahtollisuutet olemassa.