Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee, huomenna piiiitkä työpäivä.
13h. Sitten seuraavat menee todnäk marraskuulle, jos edelleen jatkavat tätä meidän päivystysrinkiä.Vain semmoset 10h tiedossa.
Eilen oli jotain sitruunaboolia mitä vedin ämpärillisen, epäilin tukevaa darraa mutta ei sitten niin mitään vaikka olin aivan seipäässä.Sitruunoista saa hyvää kuivakakkua.
Melkein yhtä hyvää kuin taatelikakku.
Mitähän vittua, armeijan ritsa?
![]()
Armeijan ritsa - Savenmaa verkkokauppa
– haaran sisämitta: 6 cm– haaran korkeus: 5,5 cm– pituus: 17 cm (kuminauhan kanssa 39 cm)Käyttämättömiä ja hyväkuntoisia!www.savenmaa.fi
Poika kirjoittaa kemian huomenna, itseä jännään varmaan enempi... en tiedä miksi mutta näin oJee, huomenna piiiitkä työpäivä.

Se makasi kyljellään suu auki, läähätti ja huusi eikä reagoinut kosketukseen.
Kattelin tuota just yks päivä. Mahtava peli lähteä käymään vaikka jäämeren rannalla. Bensaa menee vähintään 50l/100km.
Aamuvuoro, kello soittamassa 15 minuutin päästä ja vasta toinen pannullinen kahvia menossa.
Oishan sitä voinut toki nukkua myös mutta mitäpä pienistä.
Mä en tiedä miksi olen useampana kertana pistänyt herätyskellon soimaan liian aikaisin lopulta sitten kuitenkin päätynyt torkuttamaan niin pitkään kuin mahdollista.
Toisekseen olen muutenkin alkanut heräilemään öisin.
160m