Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se tyyli miten kysyy ratkaisee.
Minulle jotkut asiakkaat ilmoittaa että maksan tän verran ja siinä käy niin etten myy enää vaikka maksaisi täyden hinnan.
Sitten voi kysyä esim: Onko tässä hinnassa yhtään joustoa tjsp. eli ei töksäytä suoraan niin on heti iisimpi, sellainen "maksan 200€" on huono mutta jos sanoo että olisiko sinusta oikea hinta vaikka 200e tjsp niin menee helpommin läpi.

"minähän en sitten mitään oluen ryystämistä ala katselemaan"
Jos asuisit mun kanssa niin et silloinkaan saisi kotona juoda kaljaa :X3:

Jos hakisi vaikka

ON!

54782341-5628-4E68-9A78-63E2B7F20E16.webp

Sitten kun jään eläkkeelle alan polttaa sikareita.
Nyt ei voi kun tupakka tulis takas.
Ite en ole edes aatellut. Sehän maistuu paskalta poskareina ja vedellään keuhkoon. Itellä reilu 15v meni röökiä, sitten 5v ilman mitään ja nyt 5v säännöllisen epäsäännöllistä sikarointia. Polteltua tulee kun on aikaa ja fiilistä. Kesällä menee ehkä ka. vajaa pölli päivässä ja viikonloppuna 1-2, talvella taas 1-2 viikossa ja välillä kuukausia ilman.

En siis yritä kannustaa harrastamaan, kunhan kerron kokemuksia 😇

Mieletön kellokuume päällä. Laitan tähän pari kelloa, kumpi teillä säväyttää enemmän. Mulla on joka toinen päivä Speedmaster, joka toinen Planet Ocean. Planet Oceanissa on myös muitakin vaihtoehtoja.

D6101950-F521-4D88-B3CB-7B42A5937CE7.webp
E9A9BE75-D7CC-410E-9063-FBD360AB940A.webp

Tyylikkäitä kummatkin. Erittäin tyylikkäitä. Alempaa olen pidellyt kädessäni, kun kaverilla sama tiuku ja onhan se tyylikäs. Mutta niin on tuo ylempikin Planet Ocean. Siinä itseeni vetoaa tuo oranssi. Seuraava kello voisi olla joku vastaava oranssia sisältävä sukelluskello. Käy pyöritteleen kelloliikkeessä, jos osuu kohdalle. Voisi auttaa valintaa.

Ehdottoman komeita ja hyvä sijoitus.

Mieletön kellokuume päällä. Laitan tähän pari kelloa, kumpi teillä säväyttää enemmän. Mulla on joka toinen päivä Speedmaster, joka toinen Planet Ocean. Planet Oceanissa on myös muitakin vaihtoehtoja.
Meikäläisen silmää miellyttää noista kahdesta aika merkittävästikin enemmän tuo Planet Ocean. Oikeastaan niin hieno, että vois joskus itekin miettiä :D

Tosta Moonwatchista on joku musta versio, jota joskus kuolasin, mutta hintaa oli vajaa 9k€, ettei tuu ikinä raaskimaan ostaa, ellei lotossa voita.

katso liitettä 220376katso liitettä 220377
Jos ite pitäis valita niin ottaisin Planet Oceanin noista. Mulle ei iske noi nappihässäkät. Vaikka ihan tyylikäs toikin.

Back
Ylös Bottom