Paineilmakompressoreissa on vähän sama ilmiö, torissa kalliimpia kuin kaupassa uudet.No miksei. Voihan sitä myydä vaikka kalliimmallakin:
katso liitettä 220353
Varsinkin jos kaupanpäälle voi heittää asbestia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paineilmakompressoreissa on vähän sama ilmiö, torissa kalliimpia kuin kaupassa uudet.No miksei. Voihan sitä myydä vaikka kalliimmallakin:
katso liitettä 220353
Varsinkin jos kaupanpäälle voi heittää asbestia.
Musta tuntuu että kaikilla kirppareilla on sama juttu useissa eri tuotteissa.Mun elämä on nyt mennyt ihan siihen malliin että perjantaina pitää karata jos meinaa ottaa olutta, prkl.
Katselin huvikseen Torin ilmoituksia niin miksi joku koittaa myydä uuden hinnalla käytettyä ap konetta?
![]()
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Mihin sun pitää karata jos olutta haluat ottaa?Mun elämä on nyt mennyt ihan siihen malliin että perjantaina pitää karata jos meinaa ottaa olutta, prkl.
Katselin huvikseen Torin ilmoituksia niin miksi joku koittaa myydä uuden hinnalla käytettyä ap konetta?
![]()
Myyty! Ei ilmoitusta.
www.tori.fi
Se tyyli miten kysyy ratkaisee.Sitten sekin ärsyttää, että joku myy vaikka jotain design lamppua Torissa 220€ tarjoat itse 200€ ja nouto heti niin vastaus en tingi, hinta lukee ilmoituksessa. Lamppu ollut samalla hinnalla jo monta kk mut jotkut vaan on idiootteja.
"minähän en sitten mitään oluen ryystämistä ala katselemaan"Mihin sun pitää karata jos olutta haluat ottaa?
Se tyyli miten kysyy ratkaisee.
Minulle jotkut asiakkaat ilmoittaa että maksan tän verran ja siinä käy niin etten myy enää vaikka maksaisi täyden hinnan.
Sitten voi kysyä esim: Onko tässä hinnassa yhtään joustoa tjsp. eli ei töksäytä suoraan niin on heti iisimpi, sellainen "maksan 200€" on huono mutta jos sanoo että olisiko sinusta oikea hinta vaikka 200e tjsp niin menee helpommin läpi.
Juu ilman muuta pitää asiallisesti nuo tinkimiset hoitaa ja olla aina kohtelias vaikka kyse olisi muutaman kympin tavarasta.
"minähän en sitten mitään oluen ryystämistä ala katselemaan"
Toisinpäin, mieluummin otan vaikka useamman miedon ettei ole ihan naamat.Haet alkosta muutaman hiukan vahvemman oluen ja olutlasin kautta huiviin ja jo alkaa olemaan mukava olo eikä ole mitään ryystämistä.
Jaahas, ensimmäiset tarvikkeet liittyen saunalauttaan on hankittu!Aina voi toki kääntää tilanteen edukseen...
Munkit syömättä