Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Missä kajsna.

Eihän taas juonia punomassa ja nurkassa sähisemässä
Kävin lenkkeilemässä vesisateessa ja asioin samalöa reissulla lähikaupassa. Nyt brunssin tekoa.

Pohdin uusien lenkkikenkien sekä jonkinlaisten vettäpitävien ulkoiluvaatteiden hankkimista. Työmatkat olisi kiva päästä kuivana töihin mennessä.

me ainakin tohtorin kanssa nautimme raittiista motorsportpäivästä, kunhan saa suomalaisen aaamiaisen nautittua niin voin lähteä köröttelemään kohti

Rataa kuivaillaan, ei kiirettä.

Henkilökohtainen minä toivon että saan palkkani ihan vaan varalla olosta ja pitkästymisestä.

Huono kun ei ole paikallista tuttua lanssiväkeä, ei ihan niin rennosti viitti mennä torkuille lanssin takaosaan. Esim nyt.

Kävin lenkkeilemässä vesisateessa ja asioin samalöa reissulla lähikaupassa. Nyt brunssin tekoa.
Mä niin protestoin sitä vastaan että launtaisin väitetään olevan brunssi, siitäkin tullut ravintoloiden kaupallinen hapatus kun pitänyt saada kahdelle päivälle aamumyyntiä lisää.

Vuotaako automobiilinne katto?
Eihän lolvossa voi olla vikoja! Puoleen vuoteen mennyt pariin kertaan miesolennon kyydillä töihin tai pois töistä. Kerran mennyt itse autolla, kun töiden jälkeen oli kuskattavaa yhteisiin menoihin ja siitä jatkoin Keski-Suomeen. Muuten kävellen/juosten/pyörällä.
Mä niin protestoin sitä vastaan että launtaisin väitetään olevan brunssi, siitäkin tullut ravintoloiden kaupallinen hapatus kun pitänyt saada kahdelle päivälle aamumyyntiä lisää.
Se on mun mittakaavalla brunssi, kun syö joskus vähä 10 jälkeen runsaan aamupalan herkkujen kera! 😁 Maksullisen brunssin olen nauttinut kertaalleen joskus vappuna. Oli ylihintainen.

Jumankukkelis mikä listä pikkunakkeja hoidettavaksi kämpässä.

Kahvia nyt aluksi.

Juoksu 707 km (851km)
Kävely 407 km (470 km)
Pyöräily 381 km (381km)
Hiihto 42 km (88 km)
Muu 80 km (116 km)
Yhteensä 1644 km (1927 km)

Onhan sitä näköjään pari kilometriä tullu liikuttua maaliskuun alun jälkeen, kun työt vaihtui kävelymatkan päähän. Suluissa vuoden alusta kertyneet kilometrit.
Kaipa sitä vois ne uudet lenkkarit ostaa.

Jaha. Se on Kuopio marathon tänään!

(Tai noh, olen siis kaverin miehen huoltojoukossa ja siirryn autolla tankkauspisteestä toiseen.)

Mutta siis pitkänmatkanjuoksua ohjelmassa ✌

Alkuillasta mennään uuteen intialaiseen ravinteliin syöpöttelemään, röyh.

Kunhan et päihdy liikaa ettei käy humalapäissään mitään ”vahinkoja”!

Jäsen vokotilla saattoi tukka kastua äsken.

#negative

senverran etukäteistiedustelua tulee aina tehtyä, että olin jo henkilöautossa sateensuojassa kun rupesi piskottelemaan

Irman uusi kulkupeli löydetty kauhavan jemmoista.
Screenshot_20200905-141213_QuickPic~01.webp

Back
Ylös Bottom