Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sääennuste näyttää toistaiseksi siltä, että voisin sunnuntain Poriin suuntautuvan ajelun suorittaa mopolla :oujee: tulee siitäkin reilusta 200 kilometrin kakkostien työnnöstä heti paljon siedettävämpää. Ja nopeampi suoritus, heh.

Sääennuste näyttää toistaiseksi siltä, että voisin sunnuntain Poriin suuntautuvan ajelun suorittaa mopolla :oujee: tulee siitäkin reilusta 200 kilometrin kakkostien työnnöstä heti paljon siedettävämpää. Ja nopeampi suoritus, heh.
Just joku kerta vaimon kanssa juteltiin, että jos mopoilu olisi pelkästään kakkostien ajamista, niin tuskin tulisi ajeltua. Molemilla meillä on siis omat mopot.

Just joku kerta vaimon kanssa juteltiin, että jos mopoilu olisi pelkästään kakkostien ajamista, niin tuskin tulisi ajeltua. Molemilla meillä on siis omat mopot.

Se on varmaan Suomen tylsin tie. Ei mitään nähtävää, lähinnä melko suoraa baanaa ja sellaiset rajoitukset, että siellä on aina kaikenlaisia antisankareita estämässä sujuvaa liikennettä. Mutta siis siksi mopolla, että kun mun vaihtoehtona on tuo vanha auto, jolla ei todellakaan ohiteta ketään, niin paljon vähemmän mulla kiristäisi vanne sähäkällä kaksipyöräisellä.

Tänään Sanna Marin tulee Geipolan paperitehtaan sulkemis sympatiaansa suomaan tähän kaupunkiin.

Vitu. Pitäiskö mennä portille huutamaan "make Finland great again" tai "montako miljardia tukea tulee"?

Suåsittelen
SimplisticEnviousFairybluebird.gif

Voin väittää että tänään mulla oli asiakaspalvelu 10+ jos ei valuvaa kuolaa ja irstasta katsetta huomioida.
Paikalle pöläytti kutsumatta ja pyytämättä aivan järkyn hyvän näköinen ja kroppa näytti vaatteiden päältä katsottuna olevan melko timanttia.
Eniten ehkä vitutti toisella rinkula vasemmassa kädessä mutta ai että mun päivän pelasti sen katse joka poras varmaan reiät mun kallon läpi joten uskottelen itelleni että melkein sain, ainakin sen sähköpostiosoitteen. Pitäskö laittaa qllikuva?

Nyt olis Kiukulle hommia.

Turboahtimen pakopuolen laippaan pitäisi hitsata putkikartio, siihen sitten 90ast kulma, sen päähän 200mm suoraa putkea, sitten joustopätkä ja taas suoraa putkea 100mm.

Jäsen K:lta tuo varmaan onnistuisi, mutta ei viitsi lähteä toimittamaan palikoita e-suomeen tinattavaksi. Joten yhteyksiä hovihitsaajaan.

Toinen kerta kun söin tänä vuonna puikoilla. Ei ollut taito pysynyt näpeissä, sotkuista puuhaa.

Back
Ylös Bottom