Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just joku kerta vaimon kanssa juteltiin, että jos mopoilu olisi pelkästään kakkostien ajamista, niin tuskin tulisi ajeltua. Molemilla meillä on siis omat mopot.Sääennuste näyttää toistaiseksi siltä, että voisin sunnuntain Poriin suuntautuvan ajelun suorittaa mopollatulee siitäkin reilusta 200 kilometrin kakkostien työnnöstä heti paljon siedettävämpää. Ja nopeampi suoritus, heh.
Just joku kerta vaimon kanssa juteltiin, että jos mopoilu olisi pelkästään kakkostien ajamista, niin tuskin tulisi ajeltua. Molemilla meillä on siis omat mopot.
Suåsittelen aloittamista jo nyt. Menee sitten vähemmän hermo myöhemmin..Sitten kun musta tulee vanha ja väsy niin alan pelaamaan kolopalloa.
Aloin tässä miettiä, että aika harvassa on ne toimintaan päätyneet kerrat unessa.Mä kuulin naisihmiseltä että ”näytä muna”
ja näytinkin.
mut heräsin:(
Aina voi jättää vanhempanakin pelaamatta.Suåsittelen aloittamista jo nyt. Menee sitten vähemmän hermo myöhemmin..
Suåsittelen
Totta. Mutta sitä en voi suåsitella.Aina voi jättää vanhempanakin pelaamatta.
Mun hermoilla voisin itse väittää että parempi jättää koko harraste välistä, vaikkakin siellä ne miljoonadiilit aina viilataan.Suåsittelen aloittamista jo nyt. Menee sitten vähemmän hermo myöhemmin..