Vittu menee hermo.
Tiedotus päättyy.
Tiedotus päättyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nämähän ovat kausivalot, tai venetsialaisvalot! Kunnes alan kutsua niitä jollain muulla nimellä ja annan olla maaliskuulle asti ulkona!Ei kai Kaisuli jouluvaloja vielä laittanu![]()
Geisha munkkiAloin miettiä Fazerin tuotteita ja mitä voisi koittaa muuttaa munkin täytteeksi. Ehkä Dumle, eli Dumble, Dumple. Ei nyt äkkiä tullut muuta hyvää mieleen.

Mä opetin sille että ne on kausivalot, pöhkö meni laittamaan.Ei kai Kaisuli jouluvaloja vielä laittanu![]()
Kova. Minkä mittainen väylä, millä kiekolla?Eka hole in one frisbeegolfissa, muuten sitten menikin huonosti.
Maria kyllä varsin soiva peli.Sika olet, tuo on kyllä laatunaaraan oloinen.
Porukoilla voi perustella elokuiset jouluvalot sillä, että ne valaisee kissojen tarhan reunoja! Näkee onko kiisut ulkona.Mä opetin sille että ne on kausivalot, pöhkö meni laittamaan.
Minä olen antanut Googlelle kaikki salasalatietoni ja tietty myös luottokorttien numerot. Ne sitten sieltä kertoo ne tarvitsijoille tarvittaessa. Toki Google salana pitää kaivaa jostain uutta laitetta käyttöönotettaessa, mutta ei muita. Kai tuohon olisi tietoturvallisempiakin ratkaisuja..Konetta tai selainta tjsp. pitäisi vaihtaa kerran kuukaudessa.
Kaikki salasanat kun on valmiiksi tallennettu niin otat vaikka tabletin käyttöön niin jo on taas miettiminen että mikäs vattu se ja se olikaan...
Onhan niitä.Minä olen antanut Googlelle kaikki salasalatietoni ja tietty myös luottokorttien numerot. Ne sitten sieltä kertoo ne tarvitsijoille tarvittaessa. Toki Google salana pitää kaivaa jostain uutta laitetta käyttöönotettaessa, mutta ei muita. Kai tuohon olisi tietoturvallisempiakin ratkaisuja..
Kova. Minkä mittainen väylä, millä kiekolla?
Eka hole in one frisbeegolfissa, muuten sitten menikin huonosti.
tsekkaamassa pyllyt.

Jää vaan vähän helpommin kiinni.. Mutta en ole tavannut unohtaa niitäkään.älä unohda silmiä (tiedät kyllä mitä tarkoitan).
Useinmiten ratkaisua lähdetään etsimään pullonpohjasta, mutta onko rehellisesti kukaan ratkaissut ongelmiaan viinapäissään?