Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin.Jatkuukohan irman kaljoittelu polilla syksyllä?
Mä opetin sille että ne on kausivalot, pöhkö meni laittamaan.
Ei paljon mittarit värähtele.#jiirissä
Keskustelen kuinka sujuu noin muuten elämässä. Tarjoan parasetamolia ja lähetteen fyssarille!Noista mittarien kiinnitys systeemeistä tulee Mieleen ex-fix härdelli jonka esim. @Kajsna olisi asentanut jollekkin pahasti kolaroineelle Asiakkaalle![]()
Pari kyllä värähteli aikalailla...Ei paljon mittarit värähtele.
Nyt alkoi tehdä mieli sorvia.
Kyse ilmeisesti uniapnea-maskista?Pari yötä menty nyt univermeillä ja kai niihin sitten joskus tottuu? AHI arvo kuitenkin tippui 31 -> 0,7 joo tiedän, että arvo heittelee mut suunta parempi niin ja kuorsaamatta jo 2 yötä.
Jep ja otin suoraan sen kokomaskin tuon kuorsaamisen takia. Työterveyden kautta lähdin asiaa hoitamaan ja menihän prosessissa melkein vuosi. C-kortti jos olisi ollut niin jonon ohi. Itseähän ei kuorsaukset haitanneet mutta juuri noita hengityskatkoksista aiheutuvia havahduksia ettei saa henkeä on ollut useinkin.Kyse ilmeisesti uniapnea-maskista?
Jännä kun olen kahdelle eri lääkärille huolestuneena kertonut että saatan välillä herätä yöllä siihen että tukehdun, en saa henkeä. Toinen kyllä laittoi keskussairaalaan tutkimuksiin ja multa on tähystetty nenäontelot, ultrattu kaula ja löydetty struuma. Mutta kukaan ei ole koskaan laittanut mua uniapnea tutkimuksiin vaikka sitä vielä kysyinkin.
Tuli mieleen.
Sairaanhoitaja pesi sienellä koomassa olevaa naista. Kun hän pyyhkäisi sienellä naisen intiimiä aluetta, nainen osoitti pieniä elonmerkkejä.
Paikalle kutsuttiin aviomies, jolle selvitettiin, että ehkäpä pieni suuseksisessio saattaisi herättää naisen.
Tohtori ja hoitaja jäivät sermin taakse odottamaan ja mies ryhtyi touhuun.
Hetken kuluttua naisen kaikki elintoiminnot loppuivat.
Tohtori ja hoitaja ryntäsivät paikalle.
Mies veti housuja jalkaansa ja sanoi: Taisi tukehtua.
Joskus kuulin vitsin miehestä joka oli jänkhällä ja vastaan tuli joulupukki joka pani sitä. Hitto kun en muista enää miten se meni mutta vastaava.Nunna astui bussiin ja sanoi kuskille: "Kuolen kohta ja haluaisin saada kerran miestä. Mutta minun pitää olla neitsyt kuollessani, joten vain anaaliyhdyntä käy. Ja miehen pitää olla vapaa, ettei hän tee huorin."
Kuski vie nunnan peräpenkille ja nai persereikään. Pukilta noustuaan kuski sanoi: "Valehtelin. Olen naimisissa ja kolmen lapsen isä."
Nunna oikoi helmojaan ja sanoi: "Minäkin valehtelin. Olen Raimo ja menossa Turkuun naamiaisiin..."
![]()