Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloin miettiä Fazerin tuotteita ja mitä voisi koittaa muuttaa munkin täytteeksi. Ehkä Dumle, eli Dumble, Dumple. Ei nyt äkkiä tullut muuta hyvää mieleen.
Geisha munkki :kuola:

Kattelin Fazerin sivuja. Ei se ole tyhmä joka pyytää, mutta johan on hinnat laittanu tuotteilleen. Kai tuoltakin joku erehtyy ostamaan.
3kg konvehtilaatikko 49.90, verkkokaupassa 29.90.

Mä opetin sille että ne on kausivalot, pöhkö meni laittamaan.
Porukoilla voi perustella elokuiset jouluvalot sillä, että ne valaisee kissojen tarhan reunoja! Näkee onko kiisut ulkona.
Nyt perustelen sillä, että takapihalla ei ole valoja ku terassilla nii se on pelottavan pimeä iltaisin.

Konetta tai selainta tjsp. pitäisi vaihtaa kerran kuukaudessa.
Kaikki salasanat kun on valmiiksi tallennettu niin otat vaikka tabletin käyttöön niin jo on taas miettiminen että mikäs vattu se ja se olikaan...
Minä olen antanut Googlelle kaikki salasalatietoni ja tietty myös luottokorttien numerot. Ne sitten sieltä kertoo ne tarvitsijoille tarvittaessa. Toki Google salana pitää kaivaa jostain uutta laitetta käyttöönotettaessa, mutta ei muita. Kai tuohon olisi tietoturvallisempiakin ratkaisuja..

Minä olen antanut Googlelle kaikki salasalatietoni ja tietty myös luottokorttien numerot. Ne sitten sieltä kertoo ne tarvitsijoille tarvittaessa. Toki Google salana pitää kaivaa jostain uutta laitetta käyttöönotettaessa, mutta ei muita. Kai tuohon olisi tietoturvallisempiakin ratkaisuja..
Onhan niitä.
Mun piti teettää yksi sovellus joka liittyi salasanoihin jne. sekä erinäisiin tietoihin mitä ihmisillä on ja siinä idea tarvittaessa hallittu jakaminen ennalta määrätyille ihmisille. Eräänlainen virtuaalinen kassakaappi.
Tähän oli jo tekesin rahoitustakin mutta sitten oli niin monta projektia päällekkäin että piti lykätä hommaa mutta voisikin kaivaa taas asian tapetille.
Onhan näille salasanoille kai ties mitä sovelluksia, itsellä kun ei ole oikein mitään maata mullistavaa ellei nyt jotain pankkia ja nordnettia lasketa niin oikeastaan evvk vaikka joku pääsisi johonkin isoslerba82@hotmail.com tilille.

Joskus työnteko on jopa ihan kivaa, näytin töissä ns. närhen munat tyypeille kun piti alkaa tekemällä tekemään töitä.
Ne varmaan luulee jo etten tiedä miten vehkeitä pidetään kädessä.

Back
Ylös Bottom