Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyi hyvin istuvat kengät, mutta italialaiset niin heikot. Kahdesti käynyt jo pistättämässä uudet pohjat suutarilla.Mä ostin kolmet uudet kenkät viikon sisään. Ja heitin yhtä monet roskiin.
Siitä valitsemaan.Citymarketista ostin itselleni kengät alkukesästä nyt niissä on jo reikä pohjassa.
Vaikea löytää hyviä kenkiä jotka kestäisi.
Mahtaako Olgan ukko uskaltaa aamulla kotiin jos ilta on vähän venähtänyt?Tsiisus tuo venäläinen Olga, oli pakko hyppiä videon loppuun asti, niin voittihan se koko turnauksen.![]()
Mä olen zoomaillut tota omaa kippoa sillä silmällä että mitä jos siitä tuunais offroad vehkeen.oissaat
![]()
Huutokaupat.com - Suomen kiinnostavin huutokauppa
Huutokaupat.com on Suomen kiinnostavin kauppapaikka. Sivustolla on jatkuvasti myynnissä monipuolinen valikoima ajoneuvoja, työkoneita, asuntoja, tontteja, työkaluja, kalusteita ja paljon muuta. Ilmoittajina toimivat tuhannet yritykset, ulosottovirastot, puolustusvoimat, kunnat ja muut julkisen...huutokaupat.com
saat porttikiellon kun kuseskelet ympäriinsä
"Saatana sillä mihinkään pääse"Mä olen zoomaillut tota omaa kippoa sillä silmällä että mitä jos siitä tuunais offroad vehkeen.
Ois vähän erilainen.
Tuli pajotettua noita ja sytytyksen ennakon säätöön on ohjekirjassa tarkat ohjeet: Käännä virranjakajaa myötä tai vastapäivään kunnes käynti on tasainen."Saatana sillä mihinkään pääse"
Mutta mites tommonen?
![]()
UAZ 315126 Maastoauto 1987 - Vaihtoauto - Nettiauto
Nyt myynnissä UAZ 315126 1987 - Västanfjärd. Klikkaa tästä kuvat ja lisätiedot vaihtoautosta.www.nettiauto.com