Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alkuun vaan vituttaa ja just kun homma alkaa sujumaan minimivitutuksella, niin jälki alkaa heikkenemään/vaatii koko kapasiteetin keskittymiseen ja vitutus palaa.

katso liitettä 219729
Jos mä nyt päädyn ostamaan sen kämpän minkä olen ajatellut niin keittiö pitäs laittaa.
Vituttaa jo valmiiksi kun luonto ei anna periksi teettää sitä mutta ei vähempääkään voisi kiinnostaa remonttihommat.

Jos mä nyt päädyn ostamaan sen kämpän minkä olen ajatellut niin keittiö pitäs laittaa.
Vituttaa jo valmiiksi kun luonto ei anna periksi teettää sitä mutta ei vähempääkään voisi kiinnostaa remonttihommat.
Juu, pihiyden pakosta näitä joutuu ite vääntämään.

2 mukia, jälki 5/5, vitutus 3/5.

E3DBE193-10D4-42E9-B1F7-90DD9132ADAE.webp

Perussääntö on, että iminen (valkoinen) tarvii 50m2 asuintilaa.

Aikoinaan kun muutin porukoilta, niin mulla oli 50m2 luukku ja se riitti.
Sitten talouteen tuli naisiminen, muutettiin 100m2 okt ja riitti.
Kun tuli skidi, muutettiin 150m2 taloon ja riitti.
Nyt 6kk sitten tuli yllätysbabylonia, niin ei riitä tilat eikä huoneet neljälle. Tarvis vähintään yks huone enemmän ja kolmas vessa.

Se on näköjään litra sangriaa/tuubi silikonia.
Moottorisahatessa menee olutta ja bensaa saman verran.
Maalatessa juomaa menee enemmän kuin maalia.

Pohjoisen reissulla meni dieseliä reilu 500litraa.

Keskiolutta ei mennyt ihan niin paljoa, vaikka hylsyjä tulikin melkein jätesäkillinen.

Back
Ylös Bottom