Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kuulostaa pitkältä avioliitolta. Viikko hotellissa samassa sängyssä ilman seksiä.No en nyt vittu tiijä mitä taas on menossa mutta jos toisen kanssa oltu jo viikko saman peiton alla hotellissa putkeen ilman seksiä jne. niin onhan tää jollain tapaa väärin.
Ei ole siis oikeasti muuttamassa, vaikkakin se kokoajan heittelee että "meidän uudessa asunnossa" jne. juttua![]()
Tota LL6 oon katellukin, kun välillä liikkuu alle viiteen sataan..Itellä kävi hirvee säkä, kun bongasin muusikoiden netistä ton toisen (Stanford D5 pro). Noita tehtiin aikanaan ilmeisesti Furchin tehtaalla, toi on kokopuinen (kuusikansi ja ruusupuuta sivut) ja soi kyllä hienosti. Täysrempan joutui kyllä teettämään ja olikohan nyt satula ja tallapala kun tehtiin kokonaan uusiksi, mutta ei tuo remontinkaan kanssa tainnu kuutta sataa maksaa.
Yammun LL6 on sitten "halpiskitarana". Toihan on tuommonen vähän jykeväkoppaisempi. Vähän raskas soittaa, mutta kai tuotakin saisi säädetyksi. Noi on hintalaatusuhteeltaan ihan asiapelejä kanssa.
Ja Martinehan on koko ajan käytettynäkin tarjolla. Niitä halvempia mallejahan saa jo varmaan viiteen sataan tai allekin.
muoks. tuossa nyt kuva tuosta Stanfordista:
katso liitettä 219707
Kyllä mää taidan kuitenkin kiekkoa mennä heittämään. Kivittäisivät vaan poies tuolta rannalta.@Max131 kerro sit oliko hyviä maisemiamä oon päivän poissa kaupungista. Itse olis kiva nähdä millasta katsojaa tapahtuma kerää kokoon
![]()
Joo, ei tolla kauheasti vikaan pitäs mennä. Mikin toki joutuu laittamaan erikseen, jos semmosta tarttee.Tota LL6 oon katellukin, kun välillä liikkuu alle viiteen sataan..
Emmää semmosia. Mulla on nyt noi konkkamikit nauhottelua varten.Kyllä mää taidan kuitenkin kiekkoa mennä heittämään. Kivittäisivät vaan poies tuolta rannalta.
Joo, ei tolla kauheasti vikaan pitäs mennä. Mikin toki joutuu laittamaan erikseen, jos semmosta tarttee.
Työnsin kokeilumielessä jotkut .12 Elixirin kielet tuohon ja mätsää varsin mainiosti.
En tee pahoja.Kajsna taas jossai pahanteossa.
Hällä mun luonto.
Mä nään mielessäni Roope setän kiertämässä kehää niin että lattiaan kuluu rotvalli.Citymarketista ostin itselleni kengät alkukesästä nyt niissä on jo reikä pohjassa.
Vaikea löytää hyviä kenkiä jotka kestäisi.