Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin tänään pikkujouluissa. Oli kuusi ja kaikkea. Joulutortut maistui hyvältä.

Hyvä aika pitää pikkujoulut nyt kun on lomakausi eikä ole varmasti päällekkäisiä pikkujouluja.

E: maistoin ensimmäistä (ja kenties viimeistä) kertaa calvadosta. Oli aika tymäkkää tavaraa.

Ei jumaliste mitä unia. Olin japanissa ja pohjoiskorea yhtäkkii teki ydinpommi/ase kokeilun. Kauhee aalto, välähdys ja järkyttävään paukaukseen heräsin.

oli kyllä sellanen uni että...sitä miettii vieläki.

Houment. Meni yö miettiessä mitä päivä tuo tullessaan ja millä svidulla roudaan runkopatjasängyn 7. kerrokseen. Käytössä kierreportaat. Hemmetti, eka muutettiin ite sitten kk päästä vanhin poika ja tänään tyttö, mä vaan niin toivon et kukaan ei muuttais seuraavaan kymmeneen vuoteen yhtään mihinkään.

Houment. Meni yö miettiessä mitä päivä tuo tullessaan ja millä svidulla roudaan runkopatjasängyn 7. kerrokseen. Käytössä kierreportaat. Hemmetti, eka muutettiin ite sitten kk päästä vanhin poika ja tänään tyttö, mä vaan niin toivon et kukaan ei muuttais seuraavaan kymmeneen vuoteen yhtään mihinkään.

Tuntuu että itse patja on kaikista vittumaisin kantaa tsemppiä, muuttaminen on hanurista.

Ensi vuoden alussa olisi taas muutto edessä.

Niemi muuttaa kaiken.

En kyllä laittaisi itse tikkua ristiin enää uuden muuton sattuessa. On siinä hommaa, sano. Tietysti pakkaaminen ja ylimääräisen roinan loniminen lähtöpäässä olisi itse tehtävä.

E: maistoin ensimmäistä (ja kenties viimeistä) kertaa calvadosta. Oli aika tymäkkää tavaraa
Makuasioita varmaan, mutta "tymäkkä" ei minusta oikein kuvaa Calvadosta muun kuin ehkä prosentin puolesta. On niitäkin todennäköisesti hirveän makuisia, jos joku on mennyt ostaan halvinta mitä löytyy, mutta itse tykkään. Ja olen pääsääntöisesti tainnut maistellakin vähän laadukkaampia.

Nyt kun tuli puheeksi, niin vois melkein ostaa himaankin jonkun pullon.. kahvin viereen silloin tällöin.

Makuasioita varmaan, mutta "tymäkkä" ei minusta oikein kuvaa Calvadosta muun kuin ehkä prosentin puolesta. On niitäkin todennäköisesti hirveän makuisia, jos joku on mennyt ostaan halvinta mitä löytyy, mutta itse tykkään. Ja olen pääsääntöisesti tainnut maistellakin vähän laadukkaampia.

Nyt kun tuli puheeksi, niin vois melkein ostaa himaankin jonkun pullon.. kahvin viereen silloin tällöin.
Minäkin tykkäsin calvadoksesta Kun sitä kerran sain maistaa.

sin.webp

Back
Ylös Bottom