Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Terve uusi, lomareissun jälkeinen elämä! 🙋‍♀️
Myfitnesspal ladattu ja päivän syömiset syötetty sinne. Huomaan, että edessä on aikamoinen tuskien taival, jos haluaisin alkajaisiksi pudottaa esim. 5 kg. Oikeasti haluaisin pudottaa 8 kg mutta...

Useimmiten, kun naiset aloittavat treenaamisen heillä on vaikeuksia syödä riittävästi. Vitsit, sen minä osasin! Eikä tämä taito valitettavasti kadonnut yhtä aikaa jumppamotivaation kanssa. Mistä löytää reverse-nappi ja oppia olemaan tyytyväinen johonkin 1500 kcal määriin?
smilie_girl_265.gif

Ensimmäinen päivä ei vielä edes ohi ja ajatukset jo vaiheessa;
"No jos kuitenkin katsotaan aluksi 1700 kcal /pvä että onko sillä vaikutusta. Aivan. Ei tässä mihinkään kiire ole... Olisko kuitenkin 1800 kcal? Jos olisi 1900 kcal, niin ainakin se alkaisi ykkösellä."

Terve uusi, lomareissun jälkeinen elämä! 🙋‍♀️
Myfitnesspal ladattu ja päivän syömiset syötetty sinne. Huomaan, että edessä on aikamoinen tuskien taival, jos haluaisin alkajaisiksi pudottaa esim. 5 kg. Oikeasti haluaisin pudottaa 8 kg mutta...
Homma toimii niin, että rykäset äkkiä sen maaliin, niin pääsee taas syömään, niin minä teen. Ruoka on liian hyvää, joten joka tammikuussa toinen päivä alkaa sama urakka.

Toiminut itselle varmaan 10 vuotta jo. :rolleyes:

syödä riittävästi
Mä olen pyrkinyt pysymään siinä 1800kcal per päivä. Sillä ei paino paljon nouse mutta ei myöskään paljoa laske.
Tällä hetkellä kun elämä on vain työtä sekä läppärin ja nyrkin välissä olemista niin tuohon on myös tyydyttävä. Läski olo on koko ajan mutta niin kauan kuin omat vaatteet mahtuu päälle niin olkoot näin. Kun tämä mun idiottii päähänpisto on ohi niin ryhdistäydyn kunnolla.

Multa hävinnyt reidet ja perse kun ei oo treenannut.
E: Plus kädet ja tissit.

Liitteet

• 20200730_200854.webp
    20200730_200854.webp
    29,3 KB · Katsottu: 129
Nojoo, aika tymäkät paineet. Saattaa soodaa kulua reilusti.

Täytyy jatkaa kyttäilyä, ei ole vielä sopivaa osunut kohdalle.

Back
Ylös Bottom