Geokätkö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Geokätkö?
Juurikin se.Geokätkö?
Tämä selittää myös sen miksi jäsen vokottia ei ole näkynyt vähään aikaan. Oli ilmeisesti polkupyöräillyt koko matkan.Joku janoinen on saanut nestehukkaa korjattua![]()
Houment. Meni yö miettiessä mitä päivä tuo tullessaan ja millä svidulla roudaan runkopatjasängyn 7. kerrokseen. Käytössä kierreportaat. Hemmetti, eka muutettiin ite sitten kk päästä vanhin poika ja tänään tyttö, mä vaan niin toivon et kukaan ei muuttais seuraavaan kymmeneen vuoteen yhtään mihinkään.
Tämä oli hieno uutinen ja pääsee sisältö tarkoituksenmukaiseen käyttöön.
Niemi muuttaa kaiken.Houment. Meni yö miettiessä mitä päivä tuo tullessaan ja millä svidulla roudaan runkopatjasängyn 7. kerrokseen. Käytössä kierreportaat. Hemmetti, eka muutettiin ite sitten kk päästä vanhin poika ja tänään tyttö, mä vaan niin toivon et kukaan ei muuttais seuraavaan kymmeneen vuoteen yhtään mihinkään.
Makuasioita varmaan, mutta "tymäkkä" ei minusta oikein kuvaa Calvadosta muun kuin ehkä prosentin puolesta. On niitäkin todennäköisesti hirveän makuisia, jos joku on mennyt ostaan halvinta mitä löytyy, mutta itse tykkään. Ja olen pääsääntöisesti tainnut maistellakin vähän laadukkaampia.E: maistoin ensimmäistä (ja kenties viimeistä) kertaa calvadosta. Oli aika tymäkkää tavaraa
Minäkin tykkäsin calvadoksesta Kun sitä kerran sain maistaa.Makuasioita varmaan, mutta "tymäkkä" ei minusta oikein kuvaa Calvadosta muun kuin ehkä prosentin puolesta. On niitäkin todennäköisesti hirveän makuisia, jos joku on mennyt ostaan halvinta mitä löytyy, mutta itse tykkään. Ja olen pääsääntöisesti tainnut maistellakin vähän laadukkaampia.
Nyt kun tuli puheeksi, niin vois melkein ostaa himaankin jonkun pullon.. kahvin viereen silloin tällöin.

Pitää varmaan syöksyä päristämään.![]()
Tissiprotesti Tuomiojärvellä – osallistujat kävelevät lauantaina yläosattomissa järveen
Tuomiojärven uimarannalla järjestetään lauantaina Jyväskylän ensimmäinen Tissiflashmob-tapahtuma. Feministisen aktivistiryhmä Cult Cunthin järjestämässä...www.ksml.fi
Jaahas![]()
Lahdessa hyvä italialainen ravinteli. Pizzaa, pastaa ym ym. En vaan muista nimeä. Ikinä.Lahes. Mihin syömään?