Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

syksyy waffa kirjasuositus

Tuli kirjasuosituksesta mieleen Jyväskylän pohjoispuolella sijaitseva kaupunginosa nimeltä Palokka ja siellä sijaitseva anniskeluravintola nimeltä Melbourne.

Siellä, jos missä, on mahdollista nähdä henkilöitä jotka eivät ole ruumistaan työnteolla rasittaneet.

Tuli kirjasuosituksesta mieleen Jyväskylän pohjoispuolella sijaitseva kaupunginosa nimeltä Palokka ja siellä sijaitseva anniskeluravintola nimeltä Melbourne.

Siellä, jos missä, on mahdollista nähdä henkilöitä jotka eivät ole ruumistaan työnteolla rasittaneet.
Toinen paikka on Lahti, Liipola ja villiruusu.
Heti ovesta ulos tullessa on kuuluisa Liipolan betoni jossa iloiset rahamiehet kokoontuu päivästä toiseen kellonajasta riippumatta imuttamaan keskiketterää.
Heidän on pakko olla varakasta väkeä kun eihän köyhällä moiseen olisi varaa.

Ihanan iloisia heräàmöasiakkaita.

On kehuttu leikkurin sisustusta ja ruokatarjoilua ja seinillä kulkevia tekstejä, joita lukiessa aika on mennyt mukavasti. Mutta miksi anelääkärillä on tuntosarvet pàässààn? Tähän kysymykseen en osannut vastata.

Ihanan iloisia heräàmöasiakkaita.

On kehuttu leikkurin sisustusta ja ruokatarjoilua ja seinillä kulkevia tekstejä, joita lukiessa aika on mennyt mukavasti. Mutta miksi anelääkärillä on tuntosarvet pàässààn? Tähän kysymykseen en osannut vastata.
Miksi heräämössä ei ole lehtiä/luettavaa? Mä olin 2,5 h heräämössä odottamassa että jalkoihin tulee tunto ja se oli raskasta kun et voi muuta kun maata ja odottaa, kahviakaan ei saanut.

Vaimo otti ja lähti. Ei oikein tykännyt, kun sairastuin neekerisankkeriin.

Sama täällä. Mulla tosin eron syynä oli se, kun innostuin liikaa intersektionaalisesta feminismistä. Siinä väitöskirjatutkimuksen hurmoksesta sitten unohdin vaihtaa kesärenkaat, leikata nurmikon ja seisottaa kikkeliä. Haastattelin ex-vaimon juuri ennen taksiinastumista. Nyt pyörittelen täällä kynää, kun lomakkeessani kysytään, että tuntuuko a) voimaantuneelta vai b) vapautuneelta. Haastateltava sanoitti tunnelmiaan termillä: "v*tuttaa". Tutkimuslomakkeessa ei ole tätä vaihtoehtoa, joten taidan ruksia sekä a) että b).

Mä olen käynyt töissä ja Järvenpäässä ja ties missä ja nyt jo hetken ehtinyt möllöttää kotona.
Kohta mahdollisesti rinkelit suuntaa i Åbo.

Keittiön imuputken ensimmäinen mutka siivottu. Kummasti imuäänet vaimeni.

poly.webp

Back
Ylös Bottom