Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen paikka on Lahti, Liipola ja villiruusu.Tuli kirjasuosituksesta mieleen Jyväskylän pohjoispuolella sijaitseva kaupunginosa nimeltä Palokka ja siellä sijaitseva anniskeluravintola nimeltä Melbourne.
Siellä, jos missä, on mahdollista nähdä henkilöitä jotka eivät ole ruumistaan työnteolla rasittaneet.
Kolme kirjainta helppouteen ja mielenrauhaan. PPP.
Miksi heräämössä ei ole lehtiä/luettavaa? Mä olin 2,5 h heräämössä odottamassa että jalkoihin tulee tunto ja se oli raskasta kun et voi muuta kun maata ja odottaa, kahviakaan ei saanut.Ihanan iloisia heräàmöasiakkaita.
On kehuttu leikkurin sisustusta ja ruokatarjoilua ja seinillä kulkevia tekstejä, joita lukiessa aika on mennyt mukavasti. Mutta miksi anelääkärillä on tuntosarvet pàässààn? Tähän kysymykseen en osannut vastata.
Tohtorit vieneet kaikki Aku Ankat toimistoihinsa.Miksi heräämössä ei ole lehtiä/luettavaa? Mä olin 2,5 h heräämössä odottamassa että jalkoihin tulee tunto ja se oli raskasta kun et voi muuta kun maata ja odottaa, kahviakaan ei saanut.
Vaimo otti ja lähti. Ei oikein tykännyt, kun sairastuin neekerisankkeriin.
Mun koulumatka kulki siitä ostarin läpi.Lahti, Liipola
Tervetuloa verestämään muistojaMun koulumatka kulki siitä ostarin läpi.
Kuumottava paikka oli jo silloin.