Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Heatseeker

824D01EB-9B5C-456C-BA4C-367E01707334.webp

Mokoman keikkakiertue on peruttu.

Lohduksi söin molemmat suklaapatukat, jotka olin varannut mahdollista karanteenia varten :nolo:

Nykyinen saikku jatkuisi vielä kaksi viikkoa. Täytynee ensi viikolla pirauttaa pomolle, että voin tarvittaessa ilmoittautua vahvuuteen jo aiemmin, mikäli työntekijäpula iskee sairaalamaailmassa. Jos henkeä uhkaava epidemia on vallassa ja erityisjärjestelyt päällä, niin yksi hieman viiraava työntekijä menee siinä melskeessä ihan hyvin muiden seassa.

Kun kaikki kuntit tarjoo irmalle niin kyllä mäkin redin tarjoon.

#irma.

edit.
Mulla yks tuttu (nuorehko) mimmi jonka nimi oikeesti Irma. Sano että radalla kun kuntit kysyy nimee ja vastaa Irma, niin vastaus 95% "Joo ja mä oon Jorma"

en pysty pitämään aisoissa tuon kokoisia koiria jos ne on vihaisia.
Tästä muistui mieleen hieman jännittävä tilanne, nainen helvetin ison ja vihasen koiransa kanssa. Ei jaksanut pidellä kunnolla, joten se yritti kietoa hihnaa puun ympärille. Hetken kuluttua katoin taakseni niin se oli mahallaan kädet ojossa maassa makaamassa ja koira veti ja haukku.
Jos se olisi irti päässyt, niin mitähän vittua olisi käynyt minulle, tai pienelle koiralleni (ei provosoinut sitten mitenkään)?

Kalenterivuoden tärkein juhlapäivä niin ajattelin ottaa sitten jotain vähän parempaa punkkua tomahawkille kyytipojaksi.

Lihan kanssa ihan taivaallista, mutta yksistään turhan tymäkkää.

Joutuu varmaan hakemaan toisen lihakimpaleen, että saa koko pullon alas.

Kävin tuossa lähikaupassa, kaikkea on hyllyt täynnä. Myyjä sanoi että ainoat tuotteet mitkä on loppu, mutta maanantaina tulee lisää ovat korona olut ja käsidesi. Vielä on toivoa.

Kun kaikki kuntit tarjoo irmalle niin kyllä mäkin redin tarjoon.

#irma.

edit.
Mulla yks tuttu (nuorehko) mimmi jonka nimi oikeesti Irma. Sano että radalla kun kuntit kysyy nimee ja vastaa Irma, niin vastaus 95% "Joo ja mä oon Jorma"

Voi Irmaa. Tuohan on aika perseestä.

Se on ärsyttävää ku nimeä ei muisteta tai siitä väännetään jotain mutta. Siihen oon tottunut ettei sukunimeä kaikki välttämättä ymmärrä ensimmäisellä kerralla tai ei osaa sitä oikein lukea, mutta etunimenkin kanssa on välillä vähän hankaluuksia, vaikka ei mitenkään erikoinen ole. Tällä viikolla olen ollut Kirsti, Kaija tai Katja. Ehkä ihmiset jossain kohtaa sen muistaa.

Koiratarinoita olisi itselläkin kerrottavana. Kirjoitin jo yhden valmiiksi, mutta kummasin kuitenkin pois. Voi aiheuttaa pahennusta tai anonymiteetin menetystä. Vanha case ja lopputulemana kuitenkin siinäkin omat koirat ok, hyökännyt koirakin hengissä ja omistajakin selvisi pienin pääosin henkisin kolhuin.

Asiasta toiseen: Nyt on taas menty juomaan olutta ja viiniä. Vähän kuin @futhermucker konsanaan.

Napue GT + lisää punkkua.

Pihevi imaistu kapeisiin kasvoihin.
Onko sitten mitään muuta imaistu jonkun muun kapeisiin kasvoihin? Esim. siis härkäpapua tai tofua, koska en ole mikään sovinistiperverssi.

E. Tästän inspiroituneena: ei ollut tonicia himassa, mutta laitoin Bombayta, Vichyä, minttuviinaa ja mintunlehtiä. Raikas yhdistelmä ja pääsia, eli varsin alkoholipitoinen.

Onko sitten mitään muuta imaistu jonkun muun kapeisiin kasvoihin? Esim. siis härkäpapua tai tofua, koska en ole mikään sovinistiperverssi.

E. Tästän inspiroituneena: ei ollut tonicia himassa, mutta laitoin Bombayta, Vichyä, minttuviinaa ja mintunlehtiä. Raikas yhdistelmä ja pääsia, eli varsin alkoholipitoinen.
No. No niin no. En viitti paljastaa mitään, mikä ehkä saattaisi kaduttaa myöhemmin. Mutta. Sanotaan nyt vaikka niin, että kyllähän sitä vastaanottaa voisi. Ei ihan doownekin tavoin naapurista kuitenkaan.

Back
Ylös Bottom