Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No niin!

10D7DFC1-A0D4-4D66-B698-B82338206477.webp

Tämän jälkeen ei kyllä enää jaksa.

Kannatan. Saakohan sieltä muuta kun sahtia ja kotipolttosta.

Sieltähän saa vaikka mitä!

Ja entä miten @Xtreme n ilta sujuu? :whistle:
Kiitos kysymästä 😍, katsoin leffan 6 underground. Ihan ok rymistelyä, ei mitään ihmeellistä. Nyt parhaillaan on tässä suuhun pantavana tätä eilen keskusteltua mukavan paksua suutuntumaa:
20200314_225000_copy_800x600.jpg

Miten ilta siellä suunnalla on edennyt ja millaisin suojavarustein on ajateltu lähdettävän ensi viikon luennoille?

Kiitos kysymästä 😍, katsoin leffan 6 underground. Ihan ok rymistelyä, ei mitään ihmeellistä. Nyt parhaillaan on tässä suuhun pantavana tätä eilen keskusteltua mukavan paksua suutuntumaa:
katso liitettä 216663

Miten ilta siellä suunnalla on edennyt ja millaisin suojavarustein on ajateltu lähdettävän ensi viikon luennoille?

Siiis olen niin väärässä paikassa. #kade

Meillähän on täällä se tilanne, että tänään tulleen tiedotteen mukaan koko yliopisto on toistaiseksi kiinni ja kaikki järjestetään etäopetuksena. 😄 Olis yksi tentti ens keskiviikkona, mielenkiinnolla odotan millainen etätentti lävähtää ruudulle.

Pitäskin kattoo yliopiston mailit, että mikä meno omien kurssien kanssa on. Meinasin kyllä tenttiäkin vähän jälkijättöisesti, kun on vähän tavallaan toipilaana vielä, ettei haittaa pieni holdi nyt.

Siiis olen niin väärässä paikassa. #kade

Meillähän on täällä se tilanne, että tänään tulleen tiedotteen mukaan koko yliopisto on toistaiseksi kiinni ja kaikki järjestetään etäopetuksena. 😄 Olis yksi tentti ens keskiviikkona, mielenkiinnolla odotan millainen etätentti lävähtää ruudulle.
No mutta. Sijaintihan on niitä itse määriteltäviä parametreja 😉

Tää oli oikeesti eka kerta kun kuulen että joku koulu/yliopisto on päättänyt siirtyä kokonaan etämoodiin. Moni yritys (työnantajani included) näin on tehnyt. Sinänsä ainoa oikea ratkaisu IMO ja olisi voitu tehdä jo aiemmin. Oletan että nykyään noi koulumaailman etävermeet on sen verran hyviä, että niillä pärjää?

Viimeksi muokattu:
Ilman sarvia ja hampaita, katso se ajatuksella ja pyri sisäistämään viesti. Käsitit selkeästi sen väärin.

Pistin videon poikki kun lähti siihen perinteiseen, nyt katoin loppuun. Joo oli ihan perusasiallista koronavalistusta tuon jälkeen hieman raikkaammilla kielikuvilla.

Tuli mieleen meidän rapussa asuu kiinalainen nuoripari. Oon nähny melkein päivittäin, nyt vasta tajusin että tän koronahässäkän jälkeen en ole nähnyt kertaakaan. Haluaakohan ne pitää matalaa profiilia ettei kukaan ala kyselemään ovatko Wuhanista, vai ovatko muuten vaan siellä linnoittautuneena hengityssuojaimet naamalla virusta pelkäämässä vai mikä?

Back
Ylös Bottom