Ootte varmaan sammunut jo etten ehdi bileisiin?
No ehdittiin jo kävellä kotiin. Katotaan, jos illalla uuteen nousuun. Tai niin vokotti ainaki haaveili. Minä en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootte varmaan sammunut jo etten ehdi bileisiin?
Löytyhän sitä jallua!No ehdittiin jo kävellä kotiin. Katotaan, jos illalla uuteen nousuun. Tai niin vokotti ainaki haaveili. Minä en.
Kannata. Nyt kun on tiedossa, että menee perille saakka.Pitäisikö laittaa kesällä kortti tundralta?
Se on ku ruutisarvi.Mitä herraj’jumala sää taas höpäjät!![]()

Minulla on tuota klyyvaria...Se on ku ruutisarvi.
Tästä muistui mieleen hieman jännittävä tilanne, nainen helvetin ison ja vihasen koiransa kanssa. Ei jaksanut pidellä kunnolla, joten se yritti kietoa hihnaa puun ympärille. Hetken kuluttua katoin taakseni niin se oli mahallaan kädet ojossa maassa makaamassa ja koira veti ja haukku.en pysty pitämään aisoissa tuon kokoisia koiria jos ne on vihaisia.
Kun kaikki kuntit tarjoo irmalle niin kyllä mäkin redin tarjoon.
#irma.
edit.
Mulla yks tuttu (nuorehko) mimmi jonka nimi oikeesti Irma. Sano että radalla kun kuntit kysyy nimee ja vastaa Irma, niin vastaus 95% "Joo ja mä oon Jorma"
Napue GT + lisää punkkua.Ravitsemus suositusten mukainen iltapala Coca Colaa ja Jaffa keksejä.
Onko sitten mitään muuta imaistu jonkun muun kapeisiin kasvoihin? Esim. siis härkäpapua tai tofua, koska en ole mikään sovinistiperverssi.Napue GT + lisää punkkua.
Pihevi imaistu kapeisiin kasvoihin.
No. No niin no. En viitti paljastaa mitään, mikä ehkä saattaisi kaduttaa myöhemmin. Mutta. Sanotaan nyt vaikka niin, että kyllähän sitä vastaanottaa voisi. Ei ihan doownekin tavoin naapurista kuitenkaan.Onko sitten mitään muuta imaistu jonkun muun kapeisiin kasvoihin? Esim. siis härkäpapua tai tofua, koska en ole mikään sovinistiperverssi.
E. Tästän inspiroituneena: ei ollut tonicia himassa, mutta laitoin Bombayta, Vichyä, minttuviinaa ja mintunlehtiä. Raikas yhdistelmä ja pääsia, eli varsin alkoholipitoinen.