ON!Onhan hamstrattu riittävästi kaljaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ON!Onhan hamstrattu riittävästi kaljaa?
Yhdet treffit saa vältettyä kun sanoin että hieman nokka vuotaa ja keuhkoissa tuntuu karhealta, oikeasti janottaa niin paljon ettei jaksa lähteä mihinkään tänään.
Siisti idea!En mä kyllä näe mitään ongelmaa treffeissä. Ripustaa vaan lakanan vaikka huoneiden väliin ja tekee siihen sitten sopivan reiän tarpeen mukaan.
Ehkä tämmöset gloryhole-treffit tulee nyt muotiin.
Mulla ois tuolla vähän peltiä ja pleksiäkin ylimääräisenä. Vielä kun lykkäisi rakennnelmaan sellaiset labramikälie kumihanskat millä kopeloida niin homma ois ihan selkeä. Kuvat vaan ja treffi-ilmoon.Siisti idea!
Tehnyt joskus venakkojen kanssa kauppaa niin ei varmaan yhtään ole mennyt niin ettei olisi jo kauppojen sopimisen jälkeen alettu vääntämään. Nämä siis niin että ennakkoon jo sovittu jotain ja sitten kun hetki h tullut niin siinä sitten vängätään ties minkä valuuttakurssin perusteella tai ihan minkä vaan kuun asennon.Ei jumankekka tota venäläistä kansanluonnetta, hermo menee. Kun sanoo "ei", niin aina pitää ruveta tinkimään, että josko kuitenkin koska se ja tämä.
Meinasin ostaa kahviosta munkin mukaani, kun hain salaattia, mutta en ostanut. Nyt harmittaa.
Ny kualet nälkää!
Ommulla läskiä vielä.Ny kualet nälkää!
Aina, vähintään perjantaisin + jos on iltapoli.
Oliko ruuhkaa?
Aku Ankan munimispäivä.Se on muuten perjantain 13. päivä, nyt vasta älysin.
Itellä kaverille sanottiin vaan että oo kotona, ei etes testata.Eka tuttu karanteenissa. Työkaveri oli altistunu. Minä onneksi ollut jo kotikonttorilla enkä ole tavannut kyseistä kaiffaa.
Itellä kaverille sanottiin vaan että oo kotona, ei etes testata.