Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo siis tarkoitus on ruveta bloggaamaan säännöllisesti.
Tuleeko ne sinne kauppaan?
Mulla on ollut ja mainostoimisto teki ne mutta sellaiseen artikkelimuotoon, enää ei tule kun turhaa rahanmenoa ja itteä ei kiinnosta kuin vikitellä naisia instassa ja puhua paskaa pakkiksella :ROFLMAO:

Piti askarrella varuiksi viikonlopun rientoihin tyyliin sopiva:
1584097233289.webp

Tuleeko ne sinne kauppaan?
Mulla on ollut ja mainostoimisto teki ne mutta sellaiseen artikkelimuotoon, enää ei tule kun turhaa rahanmenoa ja itteä ei kiinnosta kuin vikitellä naisia instassa ja puhua paskaa pakkiksella :ROFLMAO:
Tulee kauppaan. Mä jaksan vielä vikitellä naisia instassa jos saan siitä rahaa :LOL:

Tuosta vikittelystä tuli mieleen viimeksi kun olin kuntosalilla ja pukkari täynnä vähäpukeisia naisia, että olihan niitä paljaita pyllyjä kiva kattella :X3:

Tulee kauppaan. Mä jaksan vielä vikitellä naisia instassa jos saan siitä rahaa :LOL:

Tuosta vikittelystä tuli mieleen viimeksi kun olin kuntosalilla ja pukkari täynnä vähäpukeisia naisia, että olihan niitä paljaita pyllyjä kiva kattella :X3:
Nyt lopetat ton villitsemisen :X3:

Rakas Eki, nenässä oli yksi tulehtunut karva, nyppäsin sen pois ja nyt on komia punainen piste ollut jo 2 viikkoa nokan vartta "komistamassa", ei siinä mitään, mutta varmuuden vuoksi toistin testin ja nyt niitä on kaksi. Onko tämä nyt sit ikuista ja parempi totutella?

Rakas Eki, nenässä oli yksi tulehtunut karva, nyppäsin sen pois ja nyt on komia punainen piste ollut jo 2 viikkoa nokan vartta "komistamassa", ei siinä mitään, mutta varmuuden vuoksi toistin testin ja nyt niitä on kaksi. Onko tämä nyt sit ikuista ja parempi totutella?

Iän myötä tiplut ja paiseet lisääntyy, totuttele ajatukseen.

viikonloppu lähestyy, kuntit

muistakaa:
-viiden metrin välit
-a-alueelle ei ole asiaa

Joko saa alkaa dokaa?
Yhdet treffit saa vältettyä kun sanoin että hieman nokka vuotaa ja keuhkoissa tuntuu karhealta, oikeasti janottaa niin paljon ettei jaksa lähteä mihinkään tänään.
Huomenna pitäisi isännöidä alkoholisteja, uskaltaakohan? Sen jälkeen pitäisi lähteä tekemään tautinen kierros neonvalossa.
Pitäs varmaan opetella juomaan tota viskiä kun se kuulemma tappaa pöpötkin...

Joko saa alkaa dokaa?
Yhdet treffit saa vältettyä kun sanoin että hieman nokka vuotaa ja keuhkoissa tuntuu karhealta, oikeasti janottaa niin paljon ettei jaksa lähteä mihinkään tänään.
Huomenna pitäisi isännöidä alkoholisteja, uskaltaakohan? Sen jälkeen pitäisi lähteä tekemään tautinen kierros neonvalossa.
onko yli 60 vol? muutenhan se on aika hyödytön ainakin koronan tapossa.

Kyllä koulussa pirtulla pyyhittiin pöytä, jos piti olla niin puhdasta elämästä kaikki, että DNA-palasten rippeetkin kuolee pois. Mielenkiintoinen kyllä tuo ihmisen pizzan/kaljansulatuselimistö, että sinne voi tunkea vaffaa alkomaholia melko huoletta, eikä ole juuri minällänsäkään, hieman jalkoja vaan vetää spagetiksi.

Joko saa alkaa dokaa?
Onneksi mulla on kotona viskiä, se on paras pöpöjen tappaja. Muuta en juurikaan juo.

onko yli 60 vol? muutenhan se on aika hyödytön ainakin koronan tapossa.
Virosta tuli joskus tuotua viinaa joka oli vahvaa vodkaa tjsp. niin käytin sitä pöytien pyyhkimiseen. Exex muikkeli on perhepäivähoitaja niin ne ipanat saastutti kaikki paikat ties millä nenätippureilla ja korvaödeemillä.

Back
Ylös Bottom