Kuinka pitkiä olette? Itse 181 ja aamupaino 78.
Kaikki 172 uljasta senttiä. Lihava kääpiö siis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka pitkiä olette? Itse 181 ja aamupaino 78.
R2D2?
En oo kissaihmisiä, mutta komeat on kyllä kulmakarvatki. Hieno kissa.Spämmään vielä toisen kissan kuvan täältä meiltä. Reteet viikset kaverilla. Kova myös puskemaan ja kuolaamaan.
katso liitettä 216608
Luin ensin, että karatekännit. Siinä olis saanu fuksipoika jos toinenkin vähän kyytiä..Ajattelin, että voisin ottaa karanteenikännit tänään.
Jee, samat mielessä, parhaassa seurassa af koors.Ajattelin, että voisin ottaa karanteenikännit tänään.
R2D2?
Janon tappaa nelipuolikas kyllä paremmin ku kuuskymppinen. Eikutä, nelipuolikastahan janottaa aina vaan, kuuskymppisen jano hiipuu maiseman mustuessa...onko yli 60 vol? muutenhan se on aika hyödytön ainakin koronan tapossa.
Luin ensin, että karatekännit. Siinä olis saanu fuksipoika jos toinenkin vähän kyytiä..
Samaa tässä aloittelen, sauna tulilla, liekkejä lasiluukusta seurailen.Ajattelin, että voisin ottaa karanteenikännit tänään.
Topi kiittää.En oo kissaihmisiä, mutta komeat on kyllä kulmakarvatki. Hieno kissa.
Mitä helvettiä. Ei sen nimi oikeesti voi olla Topi!!Topi kiittää.
Mulla meni itse asiassa useampi päivä, että edes tajusin, että sillä on tosiaan noin vallattomat kulmakarvatkin :D Kovin lähelle tuo ei laskenutkaan ensimmäisinä päivinä, että menköön sen piikkiin.
Mitä helvettiä. Ei sen nimi oikeesti voi olla Topi!!
markoboyt on kateltu![]()