Vapaa työpäivä vapaa työpäivä ja sitten kahden viikon loma 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Vuoden ensimmäinen tilitantti tuli rääkymään ennen auringonnousua makuuhuoneen ikkunan vieressä möllöttävään mäntyyn.
Huomaisikohan kukaan jos kävisin yöllä kaatamaas mokoman risun?
Kuntit keskustelee homoista maailmankatsomusthredissä. Luin sen, niin pakkis alko mainostaa Miestä vailla - Gaydeittejä.
Postatkaa jumalata äkkiä tissit tänne!
Kuntit keskustelee homoista maailmankatsomusthredissä. Luin sen, niin pakkis alko mainostaa Miestä vailla - Gaydeittejä.
Postatkaa jumalata äkkiä tissit tänne!
Tilanne taitaa olla semmoinen, että viimeksi olen kaatanut oikean puun räjähteillä vihertävänruskeassa asusteessa.
Ehkä kannattaa käydä myös viihde-elektroniikkaa myyvän liikkeen sivuilla, sehän taisi viimeksi toimia paremmin kuin hyvin.Minä voisin käydä ihan sen takia, että sais ruudun täyteen miehiä, mutta ku ei jaksa sitä ketjua...
Mulle on mainosteltu Nesteen dieseliä (en omista autoa) ja jotain laskujen automaatio-ohjelmaa (en ole yrittäjä).
Kokeilen käydä miesten asusteita myyvän liikkeen sivuilla. Sitten hätävarana tuo maailmankatsomusthredi...
Ummettaako?
Stadium Trucks on kyllä melkoinen laji.
View: https://www.youtube.com/watch?v=JYdvcqAc-88
Kukahan keksi lisätä nuo hyppyrit radalle.
Ehkä kannattaa käydä myös viihde-elektroniikkaa myyvän liikkeen sivuilla, sehän taisi viimeksi toimia paremmin kuin hyvin.