Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sehän on herr doktorin suositus iltapalaksi

suklaa-kermamunkki_main.jpg

Kotona erittäin hyvin. Voiskin vaan olla kotona.

pistä akka töihin ja jää itse kotiin

eikö se vasta olisi nykyajan tasa-arvoa
ennen oli toisin nyt on näin
varallisuuttakin nuukana Miehenä olet jo ehtinyt senverran karruttaa, että pärjäätte kyllä

Vuoden ensimmäinen tilitantti tuli rääkymään ennen auringonnousua makuuhuoneen ikkunan vieressä möllöttävään mäntyyn.

Huomaisikohan kukaan jos kävisin yöllä kaatamaas mokoman risun?

Oiskohan huomenna paino alle 67 kg.
Sitten tulee onneksi viikonloppu ja Heltsinkun reissu, joten ensi viikko tasoitellaan vaurioita. Yritän olla nätisti etelässä.

Kyllä. Nälkä.

Ratkaisen ongelman, sämpylällä.

Tai siirrän.

Thaimaalaista. Ne on kivoja kun huutaa thaimaalaisella happy-end äänellä "Tervetuloaa"

pistä akka töihin ja jää itse kotiin

eikö se vasta olisi nykyajan tasa-arvoa
ennen oli toisin nyt on näin
varallisuuttakin nuukana Miehenä olet jo ehtinyt senverran karruttaa, että pärjäätte kyllä
Olis kyllä. Olen tuota miettinytkin. Vaimo vaan tienaa 3x vähemmän. Ei ihan niim balioo oo varallisuutta kun piti vuosi sitten päivittää kartano. Ja viisviis viimeistään pitää päästä eläkkeelle.

Thaimaalaista. Ne on kivoja kun huutaa thaimaalaisella happy-end äänellä "Tervetuloaa"

Olis kyllä. Olen tuota miettinytkin. Vaimo vaan tienaa 3x vähemmän. Ei ihan niim balioo oo varallisuutta kun piti vuosi sitten päivittää kartano. Ja viisviis viimeistään pitää päästä eläkkeelle.

Paitsi jos appiukko on rikas.

Back
Ylös Bottom