Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit keskustelee homoista maailmankatsomusthredissä. Luin sen, niin pakkis alko mainostaa Miestä vailla - Gaydeittejä.

Postatkaa jumalata äkkiä tissit tänne!
giphy.webp

e: eikuvit

Tilanne taitaa olla semmoinen, että viimeksi olen kaatanut oikean puun räjähteillä vihertävänruskeassa asusteessa. Sen jälkeen mennyt vain jotain reiden paksuista oksaa kirveellä.

Kuntit keskustelee homoista maailmankatsomusthredissä. Luin sen, niin pakkis alko mainostaa Miestä vailla - Gaydeittejä.

Minä voisin käydä ihan sen takia, että sais ruudun täyteen miehiä, mutta ku ei jaksa sitä ketjua...
Mulle on mainosteltu Nesteen dieseliä (en omista autoa) ja jotain laskujen automaatio-ohjelmaa (en ole yrittäjä).

Kokeilen käydä miesten asusteita myyvän liikkeen sivuilla. Sitten hätävarana tuo maailmankatsomusthredi...

Minä voisin käydä ihan sen takia, että sais ruudun täyteen miehiä, mutta ku ei jaksa sitä ketjua...
Mulle on mainosteltu Nesteen dieseliä (en omista autoa) ja jotain laskujen automaatio-ohjelmaa (en ole yrittäjä).

Kokeilen käydä miesten asusteita myyvän liikkeen sivuilla. Sitten hätävarana tuo maailmankatsomusthredi...
Ehkä kannattaa käydä myös viihde-elektroniikkaa myyvän liikkeen sivuilla, sehän taisi viimeksi toimia paremmin kuin hyvin.

Viimeksi muokattu:
Ehkä kannattaa käydä myös viihde-elektroniikkaa myyvän liikkeen sivuilla, sehän taisi viimeksi toimia paremmin kuin hyvin.

Nyt on kyllä hatarat muistikuvat... olinkohan se minä. Mutta jokatapauksessa, vielä vaatii hienosäätöä. Tällä hetkellä näkyy pipoja ja huppareita, siis pelkästään niitä vaatekappaleita...

Ei jum*l**ta pysty...

Jahas, sen verran oli vaikutusta, että nyt näkyy TUI-mainos ruotsiksi.
Ei tämä nyt toimi, niin kuin äkkiseltään kuvittelis. :ROFLMAO:

Harmi kun ne Dolby Atmos -setit on niin kalliita.

Back
Ylös Bottom