Helistö
Tyhmä ämmä
Minulla lukisi:Mulla lukis siellä linkedinissä:
Ei ole hyvä missään.
Jaahas, vuosikymmenen ensimmäinen influenssa taitaa olla toden teolla käynnistynyt.
Onhan kaikilla rokotukset kunnossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla lukisi:Mulla lukis siellä linkedinissä:
Kiitos kysymästä, just tänään skippasin treenit kun kurkku tuntuu kipeältä.Minulla lukisi:
Ei ole hyvä missään.
Jaahas, vuosikymmenen ensimmäinen influenssa taitaa olla toden teolla käynnistynyt.
Kirjoittelin joskus työttömänä työhakemuksia tietokoneella ja tulostin ja aina menin aamuisin polkupyörällä paikanpäälle, koska myymäläpäälliköt olivat aamuisin yleensä paikalla.
Jotain piikkejä armeijassa -97, liekö enää voimassa...Onhan kaikilla rokotukset kunnossa?
Oon kanssa miettinyt välillä, pitäisikö yrittää duunata profiili edes jotenkin informatiiviseksi ja vakuuttavan näköiseksi, mutta se vaatisi niin saatananmoisen määrän liioittelua ja valehtelua, että ei ole jaksanut kun mitään pakkorakoa tai konkreettista suunnitelmaa työpaikan vaihtamiseen ei ole. On se nyt vittua kun duunit jaetaan nykyään tuollaisen työelämätinderin kautta. Internet on pilannut maailman.
Miksiköhän sitä alkaisi isona?
Mäkin oon alkanut pöhistä LinkedInissä, pitäis kohta varmaan tehdä jokin julkaisu siellä![]()
Jotain piikkejä armeijassa -97, liekö enää voimassa...
Miten eroaa heteroväsystä?Väsyttää: håmåna
Jäi ekasta työpaikasta vähän outo asenne niitä kohtaan kun wanhat mammat haki aina jonossa rokotteet ja sitten ne oli kaikki viikon saikulla sen jälkeen niin olin et Da FuQ is this?
Laitetaan jonoon.Ja seuraava Areena-suositus, Ulkolinja: rokotussodat. Hyytävää katseltavaa.